دسته‌بندی نشده

قیمت عسل با موم چقدر است؟

قیمت عسل با موم را در این مقاله از سایت “ عسلو ” تعیین خواهیم کرد: عوامل مختلفی می توانند بر قیمت نهایی عسل طبیعی تاثیر بگذارند. قطعا عسلی که کیفیت بالا و خواص بسیاری داشته باشد، قیمت آن گران تر نیز می باشد.

قیمت عسل با موم

قیمت عسل موم دار طبیعی یکی از مهمترین معیار‌ها در زمان خرید هر محصولی است. برای خرید عسل با موم همین عامل بسیار تأثیرگذار است و قیمت عسل با موم نقش مهمی دارد؛ برای مشاهده قیمت عسل موم دار در فروشگاه آنلاین عسلو بر روی لینک کلیک کنید.

ویژگی های موم طبیعی 

  • رنگ موم عسل عمدتا طلایی می باشد. ولی مواردی از جمله گذر زمان و شرایط محیطی کندو میتواند روی رنگ موم تاثیر گذاشته و این رنگ را به مقادیر تیره تر مثل قهوه ای روشن یا قهوه ای تیره تغییر دهد.
  • موم عسل به دلیل ضد باکتری , قارچ و میکروب بودنش , میتواند سطح یا فضایی را پاکسازی کند. این ویژگی یکی از مهم ترین ویژگی های موم عسل میباشد .
  • موم عسل هیچگاه فاسد نمی شود و میتوان آنرا برای مصارف طولانی مدت مورد استفاده قرار داد.

قیمت عسل با موم

فواید موم عسل

موم زنبور عسل سرشار از ویتامین‌های مورد نیاز برای بدن است. انواع قندهای مفید و کلیه پیش‌سازهای پروتئینی ضروری برای بدن در موم عسل وجود دارند. در کنار این مساله، وجود برخی چربی‌ها و روغن‌ها در کنار مواد لازم برای هورمونهای رشد، جای هیچ شائبه‌ای برای مصرف موم عسل باقی نمی‌گذارد.
افزون بر این در طب جدید از موم عسل در ترکیبات دارویی که برای درمان مشکلات پروستات، حساسیت و لاغری مفرط کمک می‌گیرند.

آیا قیمت بالا نشان کیفیت بالاست؟

هرگز نباید قیمت بالای عسل این تصور را برای شما ایجاد کند که قطعا عسل طبیعی و با کیفیت است، شاید قیمت خیلی پایین بتواند مشخص کند که عسل طبیعی نیست اما عکس این قضیه صادق نیست و متاسفانه خیلی‌ها عسل تغذیه‌ای را با قیمت بالا و به اسم عسل طبیعی به فروش می‌رسانند، از طرفی عسل طبیعی هم محدوده قیمتی مشخصی دارد و در حال حاضر در گران ترین حالت از کیلویی ۳۵۰ الی ۴۵۰ هزار تومان بسته به نوع عسل، بالاتر نمی‌رود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *