خواص عسل

عسل برای لاغری مفید است؟

عسل برای لاغری چه خواصی دارد؟ یکی از گذینه های آسان برای لاغری، مصرف نوشیدنی عسل به همراه لیموترش می باشد. این ترکیب معجزه آسا به عنوان یک سم زدای قوی و روشی معمولی برای لاغری محسوب می شود. در ادامه مطلب از این مقاله از سایت “عسلو ” با ما همراه باشید تا خواص عسل برای لاغری را مورد بررسی قرار دهیم.

عسل برای لاغری چه خواصی دارد؟

عسل سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است که به افزایش انرژی و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. این ماده طبیعی، با تقویت متابولیسم سولی باعث افزایش چربی سوزی می شود. عسل به عنوان یک ماده پروبیوتیک، باعث پاکسازی کبد از مواد سمی شده و مصرف مداوم آن می تواند از بیماری هایی مانند چاقی، دیابت و فشار خون بالا جلوگیری کند.

  •  عسل با تقویت دستگاه گوارش به فرایند گوارش کمک کرده و این امر باعث کاهش وزن اطراف دستگاه گوارش می شود.
  • این ماده طبیعی با سرکوب اشتها مانع از پرخوری می شود.
  •  خوردن یک قاشق چایخوری عسل قبل از خواب باعث چربی سوزی بیشتر و کاهش وزن می شود.

زمان مصرف عسل برای لاغری

بهترین زمان مصرف عسل طبیعی اول صبح و ناشتا است که در این موقعیت عسل خیلی ساده و سریع جذب بدن می‌شود و مستقیماً بر قلب، دستگاه گوارش و معده تأثیر می‌گذارد. اما بهترین زمان مصرف عسل طبیعی، برای لاغری دقیقاً قبل از خواب است که به بدن کمک می‌کند که چربی‌های بیشتری بسوزاند.

معجون عسل برای لاغری

مصرف منظم سیاه دانه و عسل هنگام صبح و به صورت ناشتا برای لاغری مفید است. این ترکیب معجزه آسا می تواند تاثیر زیادی در کاهش وزن و همچنین کاهش چربی های شکمی داشته باشد. خاصیت سم زدایی این ترکیب باعث افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش میزان چربی می گردد.

عسل برای لاغری

عسل، زنجبیل و چای سبز

چای سبز و زنجبیل علاوه بر خواص مفیدی که بر سلامتی دارند، به کاهش وزن هم کمک می کنند به خصوص اگر با عسل ترکیب شوند. برای این منظور شما می توانید نصف قاشق چایخوری زنجبیل را با یک قاشق چایخوری چای سبز ترکیب کرده و بعد از دم کردن، آن ها را با یک قاشق چایخوری عسل مخلوط و میل نمایید. ترکیب عسل و زنجبیل و چای سبز هم می تواند یک ترکیب معجزه آسا در زمینه کاهش وزن و لاغری باشد.

عسل و دارچین

مصرف عسل و دارچین نیز به شیوه‌ای موثر به کاهش وزن کمک می‌کند. یک فنجان آب جوش ولرم با یک قاشق چای‌خوری دارچین و عسل ۴۰ دقیقه قبل از صبحانه و قبل از خواب برای بدن بسیار مفید است. زیرا عسل و دارچین تعامل خوبی با هم دارند و به بهبود هضم غذا کمک می‌کنند و در نتیجه مانع از ذخیره چربی زیاد می‌شوند.

مصرف یک فنجان دارچین جوشانده با عسل هنگام صبح به کاهش حس گرسنگی در طول روز و سوزاندن کالری بیشتر منجر شده و برای کاهش وزن مفید است.

مطالب پیشنهادی: خرید عسل طبیعی

عسل و آب ولرم

یکی از ساده ترین نوشیدنی هایی که شما می توانید از آن برای لاغری استفاده کنید، معجون عسل و آب ولرم است. برای این کار در یک لیوان آب ولرم یک قاشق غذاخوری عسل را مخلوط کرده و هر روز صبح ناشتا آن را میل کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *