خواص عسل

عسل برای مفاصل

عسل برای مفاصل یکی از خاصیت های جذاب عسل میباشد که مورد توجه بسیاری از افراد و طبیبان قرار گرفته است.

گذشتگان از عسل برای درد مفاصل خود و نیز درمان آنها استفاده میکردند.امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون علم توجه بیشتری نسبت به عسل و فواید آن صورت گرفته است.

عسل در درمان انواع درد های مفصلی از جمله درد استخوان،رماتیسم،سیاتیک،پا دردهای شدید و…بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است به نوعی که از عسل در انواع داروها و پماد ها استفاده میشود.

در این مقاله قصد داریم از انوع خاصیت های عسل در درمان درد مفاصل بطور مفصل بحث و گفتگو کنیم.

با ما در این مقاله جذاب و مفید همراه باشید.

عسل برای مفاصل

خواص عسل برای مفاصل

عسل به علت دارا بودن خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی که دارد میتواند بر روی درد مفاصل و استخوان ها تاثیرات فراوانی بگذارد.همچنین عسل به علت اکسیژن ساز بودن و افزایش دهنده جریان خون در بدن میتواند موثر واقع گردد به نوعی که عسل با تاثیر مستقیم بر افزایش تعدادگلبول های قرمز بدن و نیز هموگلوبین ها که وظیفه اصلی اکسیژن سازی و انتقال اکسیژن از ریه به بافت ها و اندام های بدن و نیز بازگرداندن دی اکسید کربن از اندام ها به ریه موجب افزایش اکسیزن خون و در نتیجه موجب افزایش گردش خون میگردد.هرچقدر میزان گردش خون در بدن افزایش یابد موجب سوخت و ساز بیشتر بدن انسان و در نتیجه موجب تسکین برخی درد های بدن از جمله مفاصل و استخوان ها گردد.

همچنین عسل با تحریک مغز برای ترشح هورمون ضد درد موجب کاهش میزان درد ناشی از این بیماری ها میشود.

عسل بر چه دردهایی مفید است

عسل بر چه درد های مفید است مطلبی است که میتوان با توجه به خواص بینظیر و بسیار زیاد عسل در یک مقاله نمیگنجد و ما فقط در این مقاله در مورد خواص عسل برای مفاصل و درد های مفصلی بحث و گفتگو خواهیم کرد که شما میتوانید با مراجعه به مقالات سایت عسلو مطالب مفیدی را کسب کنید.

برای مطالعه و افزایش اطلاعات در مورد درمان روماتیسم با عسل نیز به بخش مقالات یا بر روی لینک کلیک فرمایید.

  • آرتروز
  • کوفتگی
  • کمر درد
  • رماتیسم
  • سیاتیک
  • و…

عسل برای مفاصل

عسل برای آرتروز

عسل برای آرتروز : برای درمان آرتروز شما میتوانید مقداری عسل را بر روی پارچه ای تمیز بمالید و بر روی ناحیه درد گذاشته و هر 24 ساعت یکبار آنرا تعویض کنید.در نظر داشته باشید که قبل از انجام اینکار محل درد را به خوبی با آب و صابون شستشو دهید تا عسل عمل جذب خوبی را از طریق پوست داشته باشد.

عسل برای کوفتگی

عسل برای کوفتگی : برای درمان برخی از کوفتگی هایی که از طریق ضربه و برخورد به جاهای سخت به وجود می آیند تنها کافیست مقداری مساوی از عسل و گلیسیرین را با هم مخلوط کرده و بر روی ناحیه کوفتگی بگذارید تا روند بهبود تسریع یابد.عسل و گلیسیرین به علت داشتن خواص نرم کننده پوست باعث باز شدن منافذ پوست و جذب بیشتر اکسیژن موجب بهبود سریعتر جاهای کوفتگی میشود.

عسل برای روماتیسم

عسل برای روماتیسم یکی از خواص و فواید مفید این ماده بهشتی و لذیذ میباشد که میتوان در درمان این بیماری و درد های ناشی از آن موثر واقع گردد.

افراد دارای روماتیسم شانس بیشتری برای ابتلا به برخی از بیماری های مزمن از جمله پوکی استخوان،آلرژی،عفونتها،بیماری های گوارشی،بیماریهای قلبی،بیماریهای عروقی و فشار خون را دارا میباشند که عسل با کنترل تمامی این بیماری ها با مصرف منظم و مداوم میتواند مانع خوبی در برابر ابتلا به این بیماری ها میباشد.

روماتیسم یکی از بیماری هایی میباشد که با نفوذ رطوبت در استخوان ها موجب درد و پوکی استخوان در افراد میشود که عسل با خاصیت اسمزی که دارد آب را از داخل سلول های میان بافتی میکشد و موجب کاهش درد و نیز از بین رفتن درد و درمان این بیماری میگردد.

برای درمان این بیماری میتوانید مقداری عسل را با دانه های سیاه ترب مخلوط کرده بر روی پارچه تمیزی گذاشته و بر روی محل درد گذاشته و هر 24 ساعت یکبار آنرا تعویض کنید.

 

ما به شما این نوید را میدهیم که مجموعه” عسلو “با داشتن کادری مجرب و با سابقه و استفاده از دانش روز دنیا در زمینه تولید عسل با کیفیت و طبیعی فعالیت میکند.

شما عزیزان میتوانید در جهت خرید عسل با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را در جهت خرید این ماده ارزشمند کسب فرمایید.

لازم به ذکر است که به هر عسلی نباید عسل گفت چرا که هدف ما در مرحله اول ارزش گذاری به محصول مورد مصرف مشتری است.

مطمئنا هدف ما سلامتی شما عزیزان است.

کیفیت را از ما بخواهید…

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *