نوشیدنی عسلی

6 نوشیدنی تابستانی با عسل

نوشیدنی تابستانی با عسل

نوشیدنی تابستانی با عسل از انواع نوشیدنی هایی میباشد که طرفداران زیادی دارد چراکه خاصیت های فراوانی هنگام ترکیب شدن با سایر مواد ها متناسب با فصل های گوناگون برای بدن را دارا میباشد.

عسل با داشتن خواص های بیشماری برای بدن انسان همواره مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.عسل علاوه بر داشتن خواص خوراکی فراوانی،دارای خواص دارویی زیادی نیز میباشد.

هنگام ترکیب شدن عسل با سایر مواد های طبیعی موجود میتوان نوشیدنی های جذاب و لذیذ بسیاری را ایجاد کرد که طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا دارد.

که میتوانند نوشیدنی تابستانی با عسل را به شما به ارمغان بیاورند.

همچنین شما عزیزان می توانید برای مطالعه بیشتر در مورد شربت عسل برای سرماخوردگی و طرز تهیه آن بر روی لینک کلیک کنید.

نوشیدنی بر پایه عسل

از دیر باز همواره گذشتگان از عسل برای ساخت انواع نوشیدنی های تابستانی با عسل لذیذ به عنوان یک شیرین کننده طبیعی و پر خواص استفاده میکرده اند به طوریکه سابقه مصرف این نوشیدنی ها به مصریان باستان و قبل از میلاد مسیح نیز میرسد که نشانگر قدمت این نوشیدنی ها میباشد.

گذشتگان علاوه بر استفاده از عسل به عنوان یک شیرین کننده طبیعی در نوشیدنی های خود از خواص فوق العاده آن نیز بهره مند میشدند به گونه ای که بسیاری از دانشمندان گذشته و امروزه از عسل به عنوان یک ماده بهشتی و جادویی یاد میکنند.

ابن سینا فیلسوف و دانشمند ایرانی از عسل اینگونه یاد میکند که : عسل خوردنی خوردنی ها و نوشیدنی نوشیدنی ها است.

منظور ابن سینا از این ماده پر خاصیت پادشاه تمامی خوراکی های طبیعت است که به عسل نسبت داده است.چرا که عسل درمانگر بسیاری از بیماری های بدن نیز میباشد.

پس با ما همراه باشید تا چند نمونه از نوشیدنی هایی که بر پایه این ماده جادویی و بهشتی تهیه میشوند را باهم آموخته و نوش جان فرماییم.

آبلیمو عسل

آبلیمو و عسل یکی از ترکیب های جذاب و پرخاصیتی میباشد که طرفداران بسیاری در فصل های تابستان و زمستان دارد.

برای تهیه این نوشیدنی ابتدا یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی را در یک لیوان آب حل کرده و نصف یک لیموی تازه را آب گرفته و به آن اضافه کنید.

در فصل های گرم تابستان میتوانید این کار را با آب خنک و در فصل های سرد سال از آب ولرم و نیمه جوشیده میتوانید استفاده کنید.

عسل و لیمو به علت داشتن خاصیت های آنتی اکسیدانی فراوانی که دارند میتوانند سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و از انواع سرماخوردگی ها و گرما زدگی ها پیشگیری کنند.

همچنین لیمو و عسل به علت داشتن ویتامین c میتوانند در درمان انواع سرماخوردگی ها و آنفولانزا ها موثر واقع گردند.

جالب است بدانید که میزان ویتامین c موجود در عسل به مراتب بیشتر از لیمو است که هنگام ترکیب با لیمو یک بمب ویتامین c را تشکیل میدهند.

نوشیدنی تابستانی با عسل

لیمو عسل زنجبیل

لیمو عسل و زنجبیل از جمله نوشیدنی هایی است که عطر و طعم بهشت را دارا میباشد.این نوشیدنی منحصر به فرد با دارا بودن عطر فوق العاده ای علاوه بر داشتن خواص زیادی بر سلامتی بدن انسان باعث خوشبو شدن بدن نیز میشود.

از خواص بینظیر عسل که نگوییم برایتان در این حد که هنگام ترکیب با لیمو و زنجبیل به علت داشتن ویتامین c فراوان و نیز آنتی اکسیدان های موجود در زنجبیل و نیز داشتن طبع گرم زنجبیل هنگام ترکیب با عسل میتواند یک آنتی بیوتیک طبیعی را به شما ارائه دهد.

برای تهیه این نوشیدنی تنها کافیست مقداری آب را جوشانده سپس چند تکه زنجبیل را به آن اضافه کرده و به مدت چند دقیقه استراحت دهید تا عصاره زنجبیل به آب داده شود.

پس از ولرم شدن آب یک قاشق غذاخوری عسل و نصف یک لیموی تازه آب گرفته شده را به آن اضافه کرده و مخلوط کنید.

نوشینی شما آماده است تا از آن لذت ببرید.

عسل و نعناع

عسل و نعناع را اگر تا به حال نچشیده اید توصیه میشود حتما یکبار آنرا امتحان کنید تا از طعمی بینظیر بهره مند شوید.

ترکیب خنکی نعناع در کنار گرمی عسل یک نوشیدنی با طعم های پارادوکس را برای شما ارائه میکند که میتواند هوش از سرتان ببرد.

اگر در فصل های گرم سال هستید توصیه میشود از این ترکیب حتما استفاده کنید.

نعناع و عسل به علت داشتن خاصیت های آنتی اکسیدانی میتوانند بسیار مفید واقع گردند.

برای تهیه این نوشیدنی ابتدا مقداری نعناع را داخل قوری انداخته و مقداری آب بریزید و اجزه دهید تا به جوش آید تا عصاره نعناع به خورد آب برود.سپس با صافی آب را خارج کرده و پس از ولرم شدن یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی را به آن اضافه کرده و از طعم بینظیر آن بهره مند شوید.

اگر شما مایل به طعمی ترش هستید نیز میتوانی با اضافه کردن مقداری آب لیموی تازه طعمی ترش و شیرین و خنک امتحان کنید که تضاد این طعم ها در کنار یکدیگر در هنگام ترکیب شدن بناینگذار طعمی دلچسب خواهند شد.

نوشیدنی تابستانی با عسل

شیر عسل دارچین

شیر عسل دارچین یکی از نوشیدنی هایی مباشد که بر پایه عسل میباشد و د هنگام ترکیب با سایر مواد همانند شیر و دارچین که طبع گرم دارند میتوانند از بین برنده انواع عفونت ها و بیماری ها باشد از جمله سرماخوردگی و گلو درد و سرفه.

برای تهیه این معجون عالی ابتدا یک لیوان شیر را در شیرجوش ریخته و نصف قاشق پودر دارچین به آن اضافه کنید و روی حرارت بگذارید و قبل از به جوش آمدن شیر آنرا برداشته و پس از خنک شدن یک قاشق عسل طبیعی را به آن اضافه کرده و میل کنید.تا علاوه بر لذت بردن از طعم بینظیر این نوشیدنی از خواص فوق العاده آن نیز بهره مند شوید.

عرق بیدمشک و عسل

عریق بیدمشک با عسل یکی از نوشیدنی های جذاب فصل تابستان میباشد که میتواند بنیانگذار لحظات خنک و خوش طعم و عطری برای شما در کنار عزیزانتان باشد.

شما میتوانید از عسل به عنوان یک شیرین کننده طبیعی در عرق بیدمشک بهره مند شوید و از خواص عالی هر دو این محصولات در کنار یکدیگر بهره مند شوید.

برای تهیه این شربت جذاب تنها کافیست یک قاشق عسل طبیعی را به یک لیوان عرق بیدمشک اضافه کرده و مخلوط کنید تا از طعم عالی این نوشیدنی در فصل های گرم سال بهره مند شوید.

عسل زعفران تخم شربتی

عسل زعفران تخم شربتی از جمله نوشیدنی های بر پایه عسل است که طرفداران بسیاری دارد چراکه تمامی موارد موجود در این نوشیدنی به تنهایی خواص و فواید بسیاری دارند که علاوه بر خواص آنها دارای طعم های لذیذی نیز میباشند.

زعفران به علت دارا بودن خاصیت ضد افسردگی و تخم شربتی با خاصیت ضد التهاب و از بین برنده عفونت بدن در کنار خواص بیشمار عسل میتواند یک بمب پر محتوا را بر شما به ارمغان بیاورد.

برای تهیه این نوشیدنی ابتدا مقداری تخم شربتی را در مقداری آب بریزید تا لعاب دار شوند سپس یک لیوان آب ولرم را با یک اشق عسل طبیعی و مقداری زعفران مخلوط کرده و تخم شربتی هارا به آن بیافزایید تا از ترکیب جادویی این نوشیدنی بهره مند شوید.

یک پیشنهاد ویژه : اگر شما هم به دنبال یک زعفران عالی با عطر و طعم فوق العاده هستید برای شما عزیزان یک پیشنهاد ویژه داریم.

هم اکنون می توانید با مراجعه به وب سایت زاگرس زعفران از بهترین و مرغوب ترین زعفران ها با بهترین کیفیت و قیمت برخوردار شوید.زاگرس زعفران ارائه دهنده انواع زعفران های مرغوب و هل بصورت تخصصی و با داشتن تجربه کاری چندین ساله فعالیت می کنند و به راحتی می توانید با کلیک بر روی لینک خرید زعفران محصول مورد نظر خود را در هر جای ایران درب منزل تحویل بگیرید.

لازم به ذکر است که در تمامی موارد و تفاسیر بالا ما به عسل طبیعی اشاره کرده ایم چرا که عسل مصنوعی و غیرطبیعی علاوه بر نداشتن خواص واقعی عسل میتواند تاثیرات مخربی در سلامتی انسان داشته باشد.

ما به شما این نوید را میدهیم که مجموعه” عسلو “با داشتن کادری مجرب و با سابقه و استفاده از دانش روز دنیا در زمینه تولید عسل با کیفیت و طبیعی فعالیت میکند.

شما عزیزان میتوانید در جهت خرید عسل با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را در جهت خرید این ماده ارزشمند کسب فرمایید.

لازم به ذکر است که به هر عسلی نباید عسل گفت چرا که هدف ما در مرحله اول ارزش گذاری به محصول مورد مصرف مشتری است.

مطمئنا هدف ما سلامتی شما عزیزان است.

کیفیت را از ما بخواهید…

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *