خواص عسل

ماسک عسل برای روشن شدن پوست

ماسک عسل برای روشن شدن پوست

ماسک عسل برای روشن شدن پوست در جوامع امروزه باتوجه به افزایش میزان زندگی شهری و آلودگی و ریزگرد های موجود در هوا عاملی برای جذاب و روشن شدن پوست شما می باشد که بایستی با توجه به شرایط زندگی امروزه توجه ویژه ای را می طلبد که باید بیشتر حواستان به پوست خود باشد.ولی نیازی به نگرانی نیست چرا که شما می توانید تنها در خانه و با استفاده از عسل ماسکی برای شادابی پوست و روشن شدن آن بسازید و مصرف کنید.اگر با ما تا پایان این مقاله جذاب همراه باشید مطمئنا به یک پوست شفاف و روشن خواهید رسید.

پس با ما همراه باشید…

دلایل مفید بودن عسل برای پوست

عسل با توجه به داشتن فواید و خواص بینظیری برای پوست انسان یکی از بهترین مواد طبیعی موجود در بازار می باشد که می توانید بجای استفاده از دارو ها و مواد شیمیایی فراوان که ضرر های بسیاری نیز دارند از آن استفاده کنید.امروزه با توجه به افزایش و گسترش روزافزون علم و تکنولوژی بسیاری از شرکت های بزگ آرایشی و بهداشتی از عسل بر پایه تولیدات محصولات خود استفاده می کنند که نشانگر اهمیت و کارایی بسیار بالای این ماده طبیعی برای پوست می باشد.حال در ادامه می خواهیم به دلایل مفید بودن عسل برای پوست بصورت علمی بپردازیم.

لایه برداری پوست با عسل

یکی از فواید بسیار مهم و مثمر ثمر عسل برای پوست انسان قدرت لایه برداری آن می باشد.اگر خواهان پوستی صاف و شفاف هستید بصورت منظم و مداوم از این ماسک عسل هفته ای 2 الی 3 بار استفاده کنید تا پس از گذشت یک ماه از تاثیرات فوق العاده آن و پوستی صاف و درخشان بهره مند شوید.عسل با از بین بردن سلول های مرده پوست و نیز پاکسازی این مناطق فرصت را برای تولید سلول های جدید پوست فراهم می آورد که با اضافه شدن این سلول ها و نیز از بین رفتن سلول ها و پوست مرده با گذشت یک ماه شاهد پوستی روشن خواهید شد.

کلاژن سازی پوست با ماسک عسل

کلاژن پروتئینی برای رفع چین و چروک پوست می باشد که با افزایش سن کم می شود.با توجه به افزایش سن و پس از گذشت سن از 40 سالگی به بعد عمل کلاژن سازی رفته رفته با افت روبه رو می شود تا جایی که دیگر کلاژن تولید نمی شود.کلاژن ماده ای برای رفع چین و چروک های پوست انسان می باشد که با گذشت سن به خصوص در نواحی صورت به شهود یافت می شود.شرکت های دارویی و بهداشتی نیز در این امر سهیم می باشند که با ساخت داروهایی برای افزایش میزان ترشح کلاژن بسیار مفید می باشند ولی شما می توانید با استفاده از یک ماده طبیعی این عمل را انجام دهید و از پیری زود رس خود جلوگیری کنید.

ماسک عسل برای روشن شدن پوست

ویتامین رسانی به پوست با عسل

عسل یکی از مواد طبیعی می باشد که ویتامین های مورد نیاز پوست را در خود جای داده است ویتامین هایی از جمله c , b , k , a و… می باشد که می توانید به راحتی با استفاده به عنوان ماسک از عسل و یا بصورت خوراکی نیز این ویتامین ها را جذب پوست خود کنید و شاهد پوستی صاف و درخشان باشید.

ویتامین c موجود در عسل علاوه بر شادابی و طراوت بخشیدن به پوست شما باعث رفع تیرگی و افتادگی و چین چروک پوست شما نیز می شود که باعث جوانی پوست شما در بلند مدت می گردد.

انواع ماسک عسل برای روشن شدن پوست

با تمامی تفاسیر هایی که در قسمت های بالا در مورد خواص و فواید عسل برای شادابی پوست بیان کردیم حال نوبت به آن رسیده است که در مورد انواع ماسک عسل برای روشن شدن پوست سخن بگوییم و چند نمونه از بهترین ماسک ها را برای شما عزیزان شرح دهیم.

مطمئن باشید با استفاده و مصرف مداوم این ماسک ها بر روی پوست خود شاهد پوست مورد انتظار خود خواهید شد و به درخشانی و روشنایی قابل توجهی خواهید رسید.

ماسک لیمو و عسل آبرسان برای پوست

ماسک لیمو و عسل از جمله ماسک هایی می باشد که می توانید با مصرف آن علاوه بر آبرسانی بالا به پوست خود موجب ویتامین رسانی به پوست خود نیز باشید.لیمو به علت داشتن ویتامین c و نیز عسل به علت داشتن ویتامین c بالا در کنار یکدیگر یک مکمل عالی برای ویتامین رسانی به پوست شما و نیز شادابی پوست شما می باشد.

ابتدا یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی را به همراه دو قاشق غذاخوری آب لیمو تازه را با هم مخلوط کنید و بر روی نواحی پوست خود با برس بمالید و 15 الی 20 دقیقه اجازه استراحت دهید.

پس از استراحت ماسک مد نظر را با آب ولرم بشویید.

ماسک عسل برای روشن شدن پوست

ماسک عسل و زیتون برای خشکی پوست

اگر شما هم دارای پوست خشکی می باشید این ماسک جزو پرطرفدار ترین ماسک های موجود می باشد که به علت داشتن روغن زیتون که یک نرم کننده طبیعی می باشد می تواند با مصرف مداوم و منظم پوست شما را تبدیل به یک پوست صاف و نرم نماید.

عسل نیز به علت داشتن خواص و فواید و نیز ویتامین های مورد نیاز پوست به عنوان یک مکمل بسیار قوی در کنار روغن زیتون می تواند یک تکمیل کننده عالی تلقی شود.

برای تهیه این ماسک ابتدا دو قاشق غذاخوری عسل طبیعی را به همراه یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط نمایید و به مدت بسیار کم در مایکروفر قرار دهید به مدت 10 ثانیه تا این دو ترکیب به خوبی باهم مخلوط شوند و سپس بر روی پوست خود قرار دهید و به مدت 15 الی 20 دقیقه اجازه استراحت دهید تا خوب جذب پوستتان شود و پس از آن با آب ولرم شستشو دهید.

با تمامی تفاسیری که در قسمت های بالا شرح دادیم باید در نظر داشته باشید که حتما بایستی در هنگام تهیه کردن ماسک حتما از عسل طبیعی و خالص استفاده نمایید تا از خواص جادویی آن بهره مند شوید چرا که در صورت استفاده از عسل های ناخالص و غیرطبیعی علاوه بر نداشتن هیچگونه خاصیت و فایده ای بلکه می تواند باعث بروز مشکلات جبران ناپذیری نیز گردد.

شما عزیزان می توانید برای “خرید عسل طبیعی” وارد وب سایت “عسلو” شده و یا بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *