دانستنی عسل

عسل طبیعی را از کجا تهیه کنیم؟

عسل طبیعی را از کجا تهیه کنیم؟

عسل طبیعی را از کجا تهیه کنیم ؟ امروزه پیدا کردن عسل طبیعی و ارگانیک کمی برای خواهان عسل سخت شده است اما در این مقاله به شما میخواهیم در این زمینه شما را راهنمایی کنیم.

از خرید عسل از فروشگاه عسلو مطمئن باشید چرا ؟ دلایل مهم خرید عسل از عسلو را برای شما آورده ایم.

عسل طبیعی را از کجا بخرم؟

همیشه خریدن عسل طبیعی برای همه یک چالش بزرگ بوده و همه بعد از خرید عسل به احتمال زیاد چندین باز با شکست مواجه شده اند و خب با توجه به خاصیت بینظیر عسل بهتر است آن را به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی خریداری کنید تا از خواص آن بهره کامل را ببرید.

متاسفانه بیشترین عسل های موجود در بازار عسل تغذیه ای است، عسل تغذیه ای عسلی است که در آن زنبور به جای شهد گل از آب و شکر و یا انواع شربت ها تغذیه می کند.

برای این که از خرید عسل خود مطمئن شوید بهتر است از جایی خریداری کنید که برگه آزمایش عسل را به شما نشان دهد به این نکته توجه کنید که هیچ روشی مثل تست عسل از طریق آزمایش نمی تواند طبیعی بودن عسل را برای شما مشخص کند. روش های خانگی تا حدودی برای این موضوع جواب گو هستند. عسل هایی که از فروشگاه عسلو تهیه کنید دارای برگه آزمش معتبر می باشد.

عسل با موم بخرم یا بدون موم؟

اولین نکته ای که باید در مورد عسل طبیعی توجه کنید این است که موم دار بودن یا عدم وجود موم در عسل نشان دهنده کیفیت و ارگانیک بودن آن نیست. موم دارای خاصیت بسیار بالایی برای بدن می باشد، پس چشم پوشی کردن از خواص آن درست نیست در ادامه به برخی از خواص بینظیر موم عسل اشاره کرده ایم:

  • سفید کردن دندان ها
  • بهبود و التیام سینوزیت
  • رفع تنگی نفس
  • بهبود سرماخوردگی
  • پاک سازی مجاری بینی و حلق
  • استحکام و تقویت لثه ها
  • افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن

برای خرید عسل موم دار از فروشگاه عسلو کلیک کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *