خواص عسل

انواع ماسک عسل برای جوش صورت

انواع ماسک عسل رای جوش صورت

انواع ماسک عسل برای جوش صورت همراه با طرز تهیه آن را در این مقاله به شما معرفی خواهیم‌‌‌ کرد.

ماسک عسل برای جوش صورت

ممکن است ترکیبات زیادی برای تهیه ماسک عسل شنیده باشید که برای جوش صورت موثر است، اما ما در این مقاله 4 عدد از بهترین ماسک های صورت را به شما معرفی می کنیم که نتیجه بسیار زیادی روی صورت شما خواهد داشت، این چهار ماسک یه صورت زیر است
برای این که حتما از این ماسک ها بهترین نتیجه را بگیرید بهتر است عسل طبیعی تهیه کنید، برای خرید عسل طبیعی به سایت عسلو مراجعه کنید.

ماسک عسل و سیب

اگر می خواهید یک ماسک طبیعی که برای از بین بردن جای جوش ترکیب عسل و سیب می باشد. برای تهیه این ماسک یک عدد سیب را در داخل خرد کن قرار دهید تا به تکه های ریز تبدیل شود اگر خرد کن هم نداشتید می توانید از رنده استفاده کنید سپس آن را با عسل هم بزنید به صورتی این تکه های سیب را کوچک کنید تا ترکیب شما به یک خمیر تبدیل شود. این ماسک به مدت 10 دقیقه روی پوست قرار دهید.

ماسک عسل و آلوئه ورا

همان طور که می دانید آلوئه ورا یکی دیگر از پرخاصیت ترین مواد برای پوست می باشد ترکیب آن را با عسل یک ترکیب معجزه گر را ایجاد می کند . برای تهیه این ماسک آلوئه ورا را از برگ جدا کنید و با عسل ترکیب کنید و روی مهم جوش خود قرار دهید و بعد از مدتی آن را بشویید. این ماسک علاوه بر از بین بردن جوش برای نرمی پوست شما عالی می باشد.

ماسک عسل و زردچوبه

ماسک عسل و زردچوبه علاوه بر خاصیت عالی که برای رفع جای جوش دارد، به عنوان یک آنتی‌بیوتیک طبیعی نیز می‌توان از آن برای سایر مشکلات پوستی استفاده کرد. حتما این ماسک را در روتین پوستی خود قرار دهید واقعا معجزه آن را بعد از یک مدت مشاهده خواهید کرد.

ماسک عسل و دارچین

آخرین و موثرترین ماسک صورت، ماسک عسل و دارچین می باشد، 2 الی 3 قاشق دارچین را با عسل ترکیب کنید از این ماسک به مدت دو هفته استفاده کنید تا تاثیر آن را مشاهده کنید.

همچنین شما عزیزان می توانید برای مشاهده و مطالعه بیشتر در مورد عسل طبیعی برای پوست صورت بر روی لینک کلیک کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *