گرده گل

طریقه مصرف گرده گل چیست؟

طریقه مصرف گرده گل را در این مقاله از سایت “عسلو” بررسی خواهیم کرد: گرده گل یکی از فرآورده های بی نظیر عسل می باشد که برای افرادی که به دنبال رژیم غذایی سالم و ارگانیک هستند، مناسب می باشد. این ماده با ارزش، سرشار از پروتئین و ویتامین های مورد نیاز بدن انسان است. در ادامه مطلب به نحوه مصرف گرده گل خواهیم پرداخت:

طریقه مصرف گرده گل

گرده گل یک منبع غنی از مواد مغذی شفابخش است. این ماده ارزشمند برای کسانی که به دنبال استفاده از منابع طبیعی و داروهای طبیعی می باشند، یکی از بهترین انتخاب ها است. گرده گل، در برگیرنده ترکیباتی است که گیاهان برای استفاده خود در ابتدای مراحل رشد نیاز دارند. به همین دلیل منابعی غنی برای تغذیه حاوی مواد مفید به شمار می روند. بسیاری از محققان، گرده گل را یک مولتی ویتامین طبیعی می دانند.

طریقه مصرف گرده گل به صورت زیر می باشد:

برای مصرف گرده گل، می توان روزی بیست تا سی گرم از آن را استفاده کرد. با توجه به این که دوره های مصرف مواد ارگانیک باید طولانی و منظم باشند تا تاثیر اصلی خود را نشان بدهند، لازم است برنامه مشخص و منظمی در یک دوره مناسب برای مصرف گرده گل در نظر گرفته شود. همچنین با توجه به خواص ضد حساسیت این ماده، می توانید آن را در زمان هایی که آستانه ابتلا به آلرژی های فصلی است، مانند اوایل پاییز، اوایل زمستان و ابتدای بهار، در برنامه خود بگنجانید. پیشنهاد می شود دوره مصرف گرده گل حدود یک ماه کامل باشد.

همچنین شما عزیزان می تواند برای مطالعه بیشتر در مورد نکات مهم در نگهداری گرده گل بر روی لینک کلیک کنید.

گرده گل زنبور عسل چگونه تولید می شود؟

این دانه های ریز و مغذی در انتهای پرچم گل ها قرار دارند و از عوامل تکثیر گیاهان می باشند. زنبور عسل بوسیله بزاق خود که دارای آنزیم های بسیار مفیدی است پرچم ها رو مرطوب کرده و شروع به جمع آوری گرده ها روی پاهای عقب خود می کند. در نتیجه آن ها را به دانه های بلوری زرد رنگ تبدیل می کند.

این گرده گل کاملا طبیعی می باشد که تمام ویتامین های مورد نیاز انسان را دارد. زنبور به مدت یک ماه حدود هشت ساعت در روز تلاش می کند تا بتواند به اندازه ی یک قاشق چای خوری گرده گل خالص جمع آوری کند.

طریقه مصرف گرده گل چیست؟

بهترین شیوه مصرف گرده گل چیست؟

یکی از بهترین روش‌های مصرف گرده گل همراه با عسل خام و طبیعی می‌باشد. افرادی که از طعم گرده خوششان نمی‌آید می‌توانند آن را با عسل به نسبت ۱ به ۱ یا ۲ به ۱ مخلوط و استفاده نمایند. یک قاشق پُر هنگام صبحانه، ترجیحا با یک تکه میوه مصرف شود. الیاف میوه فعالیت گرده تازه را تقویت می‌کنند. افرادی با وزن بدن بین ۵۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم می‌توانند روزانه ۲۰ تا ۴۰ گرم گرده مصرف کنند.

عوارض مصرف گرده گل

اگر بعد از مصرف مکمل های گرده گل، خارش، تورم، ضعف تنفس یا سرگیجه گرفتید حتماً قبل از استفاده با متخصص مراقبت‌های بهداشتی خود صحبت کنید. مصرف گرده ممکن است باعث تحریک رحم شود و این امر حاملگی را تهدید می‌کند. به همین دلیل زنان باردار باید با استفاده از راهنمای خدمات بهداشتی از گرده استفاده کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *