معجون

خواص معجون سه مغز عسلی چیست؟

خواص معجون سه مغز

خواص معجون سه مغز چیست؟ معجون سه مغز عسلی محصولی مقوی با خواص بسیار زیاد است که از ترکیب موادی مانند: عسل طبیعی، مغز گردو، پسته و بادام تشکیل شده است. این عسل در تقویت اعصاب، بهبود حافظه و میگرن مفید است. از آن جایی که عسل فاسد نمی شود، می توان از آن به مدت طولانی نگه داری کرد. به همین دلیل تهیه معجون مغزیجات از آن می تواند به عنوان میان وعده های مقوی مورد استفاده قرار بگیرد. در این مقاله از سایت “عسلو” قصد داریم با خواص این معجون بیشتر آشنا شویم:

خواص معجون سه مغز چیست؟

ترکیبات عسل سه مغز شامل موادی مانند: گردو، پسته و مغز بادام است که هر سه مغز از مواد مغذى و گرم بوده و طعم عسل را بسیار متفاوت و دلچسب‌تر می‌کند. این مغزیجات حدود بیست نوع پروتئین در خود دارند که به همراه عسل خواص خوراکى و درمانى عسل را دو چندان مى‌کند. مصرف معجون عسل سه مغز باعث کاهش کلسترول خون می‌شود.

از دیگر مواد مورد نیاز بدن که در این معجون یافت مى‌شود می‌توان به فسفر، آهن، منگنز، مس و روی، کلسیم و پتاسیم، انواع ویتامین‌هاى A ، B و E ، انواع پروتئین‌ها و املاح ضرورى و اسیدهاى چرب غیراشباع که براى بدن مفید و حیاتى هستند اشاره نمود. از مهم ترین از خواص آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود مشکلاتی مانند ناباروری
  • تقویت اعصاب و حافظه
  • بهبود ناراحتی های گوارشی ناشی از سردی
  • کمک به هضم غذا با داشتن آنزیم های گوارشی مانند: آمیلاز، ساکارز
  • تقویت عملکرد معده
  • خواص ضد میکروبی قوی

خواص مغز گردو

وجود مقدار زیادى امگا ۳ در گردو باعث تقویت حافظه و جلوگیری از فراموشى و آلزایمر، درمان میگرن، استرس، افسردگى، بیمارى‌هاى قلبى، رماتیسم، بیمارى‌هاى سرطان و باعث تنظیم سوخت و ساز بدن مى‌شود.

از سوی دیگر گردو سرشار از فیبر است. فیبرهای غذایی تأثیر بسیار خوبی روی عملکرد روده‌ها می‌گذارند. در واقع باعث می‌شوند روده ها کار دفع را راحت‌تر انجام دهند. علاوه بر این گردو حاوی آنتی اکسیدان های بسیار قوی می‌باشد که اثرات منفی رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کنند.

خواص معجون سه مغز

خواص مغز پسته

پسته سرشار از آهن است و براى درمان کم خونى بسیار توصیه می‌شود. همچنین از پسته براى تقویت بینایى، تقویت معده و درمان سرفه استفاده مى‌گردد. مصرف پسته در پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی تاثیر بسزایی دارد. همچنین برای آرامش و تنظیم ضربان قلب و آرام کردن اعصاب مفید است و کلسترول بد را کاهش می دهد.

خواص معجون سه مغز

همچنین شما عزیزان می توانید برای مطالعه بیشتر در مورد فواید معجون عسل و دارچین بر روی لینک کلیک کنید.

خواص مغز بادام

مصرف بادام باعث تنظیم قند خون و و حفاظت بدن از بیمارى‌هاى قلبى مى‌شود. همچنین بادام دارای مقادیر زیادی منیزیم و پتاسیم است که از گرفتگی عضلانی جلوگیری می‌کند. از سوی دیگر بادام به خاطر دارا بودن ویتامین‌ها و پروتئین و آهن، انرژی مورد نیاز بدن را در طول روز تامین می‌کند.

سفارش اینترنتی معجون سه مغز عسلی

استفاده از مغزیجات سالم می تواند کمک بسیار زیادی به بهبود و درمان بیماری های مختلف کند. مغز گردو غنی از امگا3 ، پسته سرشار از آهن و بادام دارای خواص آنتی اکسیدانی است. معجون 3 مغز برای سردمزاجها و افرادی که دچار ضعف شدید میشوند، توصیه میشود. برای نگهداری آن بهتر است در جای خنک و بدور از تابش خورشید قرار دهید.

  • برای خرید معجون 3 مغز از فروشگاه اینترنتی عسلو بر روی لینک کلیک کنید:
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *