خواص عسل

خواص عسل در بهبود سیستم ایمنی بدن

خواص عسل در بهبود سیستم ایمنی بدن تنها یکی از خاصیت های اعجاب برانگیز عسل این ماده شیرین و لذیذ و طبیعی میباشد که طبیعت به انسان هدیه داده است.برای اکثریت ما این اتفاق پیش آمده است که هنگام مریضی و سرماخوردگی با مصرف داروهای شیمیایی هیچگونه حاصلی عاید نمیشود و بدن ما رو به بهبود حرکت نمیکند و بدنبال یک درمان گیاهی و طبیعی و خانگی میباشیم.عسل هدیه طبیعت به ما این عمل را امکان پذیر کرده است چراکه هرچه سیستم ایمنی بدن شما قوی تر باشد خطر ابتلا به انواع بیماری ها در فصول سرد سال از جمله پاییز و زمستان کاهش می یابد.

عسل با بالا بردن سیستم ایمنی،بدن شما را در مقابل انواع بیماری ها و نارسایی ها بیمه می کند.ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه کارایی خواص عسل در بهبود سیستم ایمنی بدن و نحوه مصرف این ماده ارزشمند را به شما شرح خواهیم داد.

با ما در این مقاله جذاب و مفید همراه باشید…

خواص عسل در بهبود سیستم ایمنی بدن

نحوه تقویت سیستم ایمنی بدن با عسل

عسل با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی و مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن نقش بسیار مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن را دارا میباشد انواع ویتامین ها موجود در عسل عبارتند از:

  • ویتامین a
  • ویتامین b
  • ویتامین c
  • ویتامین b1
  • ویتامین b2
  • ویتامین b5
  • و…

عسل به علت خواص آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی که دارد درمانگر سرماخوردگی شما است و به نوعی در مقابل ویروس ها ایستادگی کرده و باعث نابودی آنها میگردد.همچنین عسل میتواند برای سرفه های شما نیز یک درمانگر خانگی و طبیعی باشد که دیگر از این سرفه ها خلاص شوید و از معجزه مصرف عسل برخوردار شوید.

چه ترکیباتی از عسل برای سرماخوردگی مفید است

حال اینکه چه ترکیباتی از عسل برای سرماخوردگی مفید است موضوعی است که میتواند برای شما جای سوال داشته باشد.عسل به خودی خود دارای ترکیبات مفید برای سلامتی و درمان انواع سرماخوردگی ها میباشد ولی بطورکلی هنگامی که با برخی مواد دیگر ترکیب شود معجون هایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد که به مانند یک بمب سیستم ایمنی بدن شما را تقویت خواهند کرد و ضامن سلامتی شما نیز خواهند بود.که به چند نمونه از آنها در ادامه اشاره خواهیم کرد.

  • عسل و لیمو
  • عسل و دارچین
  • عسل و زنجبیل
  • و…

باید اشاره کرد که ترکیبات زیادی میتوان همراه با عسل ایجاد کرد ولی ترکیباتی که بیشتر برای سیستم ایمنی مورد استفاده قرار می گیرند ترکیبات بالایی میباشند که به شرح مختصر هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

آیا لیمو عسل برای سرماخوردگی خوب است

آیا لیمو عسل برای سرماخوردگی خوب است یا خیر سوالی است که در جواب بطور یقین خواهیم گفت بله چراکه عسل به خودی خود حاوی ترکیبات و ویتامین ها مغذی و مورد نیاز برای افزایش سطح ایمنی بدن میباشد و هنگام ترکیب شدن با لیمو که حاوی ویتامین c فراوانی نیز میباشد میتواند به شمایی که سرماخورده اید یک بمب ویتامین c تحویل بدهد.

پس حتما هنگام سرماخوردگی یک قاشق عسل طبیعی را در داخل یک لیوان آب ولرم به همراه نصف آب لیمو ترش مخلوط کرده و میل کنید اینکار را در سه وعده انجام دهید تا از تاثیرات معجزه آسا آن نیز بهره مند شوید.

عسل و دارچین چه کمکی میتواند بکند

عسل و  دارچین هر دو به علت داشضتن طبعی گرم میتوانند یک ترکیب عالی برای افزایش سوخت و ساز و سیستم ایمنی بدن شما به کار آیند که هر دو این محصولات میتوانند شما را از انواع سرماخوردگی ها و مسون نگه دارند.برای این ترکیب تنها کافی است صبح هنگام و در وعده صبحانه عسل و دارچین مخلوط شده با هم را به مانند مربا بر روی نان گذاشته و میل کنید تا از تاثیرات آن برخوردار باشید.

خواص عسل در بهبود سیستم ایمنی بدن

عسل و زنجبیل برای سرماخوردگی

عسل و زنجبیل برای سرماخوردگی هم به مانند ترکیب عسل و دارچین دارای طبعی گرم میباشد که میتواند شما را در برابر بیماری ها و سرماخوردگی ها محافظت کند.زنجبیل به علت داشاتن مواد مغذی و همچنین ویتامین c و داشتن طبع گرم مطمئنا کمک شایانی به شما خواهد کرد.

نکته: با توجه به تمامی تفاسیر بالا تمامی ترکیبات موجود و ارائه شده تنها با عسل طبیعی اماکن پذیر میباشند و و در صورتیکه عسل طبیعی و خالص نباشد علاوه بر اینکه تاثیرات مثبتی را بر روی بدن شما نخواهد گذاشت بلکه میتواند اثرات مخرب و جبران ناپذیری بر روی سلامتی شما داشته باشد.

همچنین افراد دیابتی نیز باید در مصرف عسل با مشورت پزشک خود اقدام کنند و از مصرف خودسر عسل و زیاده روی در مصرف آن پرهیز کنند.

 

ما به شما این نوید را میدهیم که مجموعه” عسلو “با داشتن کادری مجرب و با سابقه و استفاده از دانش روز دنیا در زمینه تولید عسل با کیفیت و طبیعی فعالیت میکند.

شما عزیزان میتوانید در جهت خرید عسل با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را در جهت خرید این ماده ارزشمند کسب فرمایید.

لازم به ذکر است که به هر عسلی نباید عسل گفت چرا که هدف ما در مرحله اول ارزش گذاری به محصول مورد مصرف مشتری است.

مطمئنا هدف ما سلامتی شما عزیزان است.

کیفیت را از ما بخواهید…

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *