دانستنی عسل

تشخیص عسل طبیعی با سرکه

تشخیص عسل طبیعی با سرکه

تشخیص عسل طبیعی با سرکه یکی از بهترین راه های تشخیص عسل طبیعی می باشد که می تواند عسل طبیعی را از عسل تقلبی تشخیص دهید.

تشخیص عسل طبیعی با سرکه

راه های فراوانی وجود دارد که می توانید از طریق آن ها عسل طبیعی را تشخیص دهید. در قسمت بلاگ های سایت عسلو راه های مختلف را برای شما آورده ایم برای مطالعه بیشتر می توانید به آن ها نیز مراجعه کنید. در این مقاله نیز سرکه را بررسی خواهیم کرد. برای این کار این مراحل را طی کنید:

یک قاشق غذاخوری عسل، مقداری آب و دو تا سه قطره سرکه را باهم مخلوط کنید. اگر این مخلوط حالت فومی داشته باشد به احتمال بالا عسل شما تقلبی است. اما خب مطمئن ترین راه برای تشخیص عسل طبیعی این است که عسلی را خریداری کنید که دارای برگه آزمایش می باشد چرا که این برگه کاملا شما را از این موضوع مطمئن خواهد کرد عسلی که خریداری کرده اید خالص و طبیعی است. شما می توانید این نوع عسل را از فروشگاه عسلو تهیه کنید. برای خرید عسل طبیعی کلیک کنید.

تشخیص عسل طبیعی با سرکه

بو و عطر عسل طبیعی

عسل طبیعی با توجه به نوع گرده ای که زنبور عسل از ان استفاده کرده است کاملا باهم متفاوت است. بوی عسل طبیعی و طعم ان وقتی وارد دهان می شود کاملا مشخص است، آن عسلی که تقلبی باشد و از شکر و شربت تهیه شده باشد مواد معطری نخواهد داشت و طعم خاصی را در دهان مزه نخواهید کرد. معمولا عسل های تیره نسبت به عسل های رنپ روشن بوی تند تری و قوی تری دارند.

خواص عسل برای سلامت دهان و دندان

عسل طبیعی خواص بسیار زیادی دارد که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. عسل می تواند مانند یک ضد عفونی کننده دهان و دندان عمل کند، می توانی یک قاشق عسل طبیعی را در یک فنجان آب گرک ترکیب کنید و به عوان شوینده ساتفاده کنید. این مورد باعث از بردن مکروب های موجود در دهان شما خواهد شد. شما حتما باید عسل را در رژیم غذایی خود قرار دهید چرا که ارزش غذایی این ماده ی معجزه آسا بسیار زیاد است. عسل دارای ویتامین C، ویتامین‌های B1، B2، B3، B5، B6، کلسیم، فسفات، سدیم، آهن، منیزیم، پتاسیم، کلرید است.

همچنین شما عزیزان می توانید برای مطالعه کلی در مورد روش تشخیص عسل طبیعی از تقلبی بر روی لینک کلیک کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *