دانستنی عسل, فواید عسل

برای کاهش استرس چیکار بکنیم؟ فواید عسل برای کاهش استرس

فواید عسل برای کاهش استرس

فواید عسل برای کاهش استرس بسیار مفید می باشد با توجه به فشار ها و استرس های زندگی امروزی بسیار از افراد دچار استرس های زیادی هستند و بهتر است این مورد را کنترل کنید. چرا که استرس برای بدن شما خطرات بسیاری خواهد داشت.

آیا خوردن عسل به کاهش استرس کمک می کند؟

امروزه بسیاری دنبال راه حلی برای کاهش استرس می باشند که بهتر است این راه حلی که انتخاب می کنید کاملا طبیعی باشد و شیمیایی نباشد و ما به شما عسل را پیشنهاد می کنیم ولی حتما مطمئن باشید عسلی که تهیه می کنید کاملا طبیعی باشد . برای خرید عسل طبیعی کاملا اصل و ارگانیک می توانید همین الان به فروشگاه عسلو سر بزنید.

عسل همچنین دارای موادی می باشد که تاثیر مثبتی بر جداره رگ های شما خواهد گذاشت، در نتیجه انتقال مواد به سیستم عصبی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد، در نتیجه این امر شما را از بسیاری از ناهنجاری های عصبی و روانی جلوگیری خواهد کرد.

سروتونین طبیعی عسل

آیا سروتونین یک نوع ماده شیمیایی است که در سلول های عصبی یافت می شود، اسید آمینه‌ای به نام تریپتوفان به تشکیل سروتونین کمک می‌کند. هر چقدر میزان این ماده در بدن کم باشد، انسان احساس شادی کمتری خواهد داشت و در اکثر مواقع خلق و خوی او تغییر می کند و زودتر عصبی می شود. عسل سرشار از اسید امینه مفید برای تولید این ماده می باشد. پس شما با مصرف روزانه عسل این اسید آمینه را در بدن خود افزایش خواهید داد در نتیجه تولید ماده سروتونین نیز زیاد خواهد شد و نتیجه مثبتی روی بدن شما خواهد گذاشت. پس از مصرف عسل طبیعی غافل نشوید.

خواص عسل برای بی خوابی

اگر شب ها خواب راحتی ندارید و مکرر از خواب بیدار می شوید، این موضوع بسیار تاثیر گذار خواهد بود برای نوع انرژی و حال شما برای روز بعد پس در نتیجه این بی خوابی و کم خوابی استرس شما در طول روز زیاد خواهد بود، شما نه تنها می توانید در طول روز از عسل استفاده کنید تا در استرس شما تاثیر گذار باشد هم می توانید قبل از خواب یک قاشق  عسل مصرف کنید تا خواب راحتی داشته باشید. در نتیجه فردا نیز سرحال به کارهای خود رسیدگی خواهد کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *