خواص عسل

تاثیر عسل بر روابط جنسی

تاثیر عسل بر روابط جنسی

تاثیر عسل بر روابط جنسی یک امر اجتناب ناپذیر میباشد که با توجه به فواید و خواص عسل تاثیر بسزایی در روابط جنسی و روابط زنانشویی دارد.

با توجه به پیشرفت علم و نیز تاثیر این ماده غذایی بر روی روابط جنسی از زمان های گذشته و بر حسب تجربیات گذشتگان و علوم و متون های پزشکی در گذشته نشانگر دارا بودن فواید بسیار و بیشمار این ماده مغذی بر روی روابط جنسی است.

بدیهی است که در حدود 500 سال قبل میلاد مسیح این ماده غذایی توسط فیلسوف و دانشمند یونانی بقراط جهت درمان ناتوانی های جنسی مورد تجویز قرار میگرفته است.

تاثیر عسل بر روابط جنسی به گونه ای میباشد که ابن سینا دانشمند و فیلسوف ایرانی نیز از این ماده غذایی اینگونه توصیف میکند که عسل غذای غذاها،نوشیدنی نوشیدنی ها و داروی داروها میباشد که نشانگر میزان قدرت و اثر بخشی این ماده غذایی در سوخت و ساز بدن میباشد.

عسل با توجه به دارا بودن طبع گرم خود موجب افزایش جریان خون در متابولیسم بدن و موجب افزایش خونرسانی به اندام های جنسی را عهده دار میباشد.

عسل در درمان انواع ناتوانی های جنسی موثر واقع میگردد چه به تنهایی مصرف گردد چه همراه با سایر مواد غذایی.

مصرف عسل به همراه سایر مواد غذایی مانند زنجبیل میتواند درمانگر انواع ناتوانی های جنسی اعم از کندی،سستی،مشکل نعوظ و…گردد.

تاثیر عسل بر روابط جنسی

روش های درمان ناتوانی جنسی با عسل

  • مصرف عسل همراه با زنجبیل میتواند بسیار تاثیرگذار و موثر واقع گردد.

مخلوط  3 الی 5 گرم زنجبیل به همراه 5 قاشق غذاخوری عسل طبیعی و مصرف روزانه 3 قاشق مرباخوری تاثیر فوق العاده ای بر درمان ناتوانی جنسی دارد.

  • یک گرم زعفران 10 گرم زیرسیاه و 100 گرم مغز گردو را به خوبی بکوبید و به همراه 250 گرم عسل مخلوط کنید و روزانه دوبار بعد از صبحانه و شام میل فرمایید.
  • 5 الی 7 عدد فلفل سیاه را بصورت پودر درآورید مخلوط عسل کرده و روزانه بصورت ناشتا به مدت 5 الی 7 هفته میل فرمایید.
  • دو قاشق عسل به همراه دو قاشق عسل را در یک لیوان شیر به خوبی حل کرده و میل نمایید که باعث افزایش اسپرم و قوای جنسی میگردد.
  • مخلوط آب لیمو تازه و عسل به همراه آب ولرم پس از هر آمیزش میتواند هم برای زن و هم برای مرد مفید بوده و موجب جبران بخشی از انرژی از دست رفته باشد.

تقویت اسپرم با عسل

تقویت اسپرم با عسل یکی از روش های طبیعی می باشد که می تواند در درمان اسپرم های ضعیف موثر واقع گردد.در واقع درمان ضعف اسپرم با کمک عسل یکی از روش های طبیعی و خانگی می باشد که شما عزیزان می توانید با استفاده از این ترکیب خانگی و در بلند مدت مشکل ناتوانی اسپرم های خود را به کلی رفع کنید و دیگر نیازی به هزینه های گزاف و سر سام آور نمی باشید.

ترکیب دو قاشق آب پیاز و دو قاشق عسل طبیعی را درون یک لیوان شیر حل کرده و مخلوط کنید و سپس مصرف فرمایید.این ترکیب را می توانید روزانه قبل از خواب استفاده کنید و پس از یک الی دو ماه تاثیر فوق العاده آنرا خواهید دید.

تقویت سستی کمر با عسل

تقویت سستی کمر با عسل یکی دیگر از معجزات این ماده طبیعی می باشد که می تواند در درمان این عارضه بسیار کمک کننده باشد.عسل به علت داشتن طبع گرمی که دارد می تواند جریان گردش خون در بدن را افزایش دهد و به سبب این امر یکی از درمان کننده های طبیعی و خانگی می باشد.

برای دست یافتن به این امر شما می توانید یک عدد زرده تخم مرغ را به همراه دو قاشق عسل طبیعی در ظرفی مخلوط کنید تا جایی که تبدیل به یک خمیر شود سپس روزانه یک قاشق از آنرا صبح ناشتا مصرف کنید تا از معجزات این ترکیب بهره مند شوید.

ماه عسل

ماه عسل به معنی نوشیدن مید (mead) یا متگلین میباشد که زوج های تازه ازوداج کرده یک ماه این نوشیدنی را مصرف میکردند تا از تولد یک پسر اطمینان حاصل کنند.

مید(mead) یا متگلین: اولین نوشیدنی بر پایه عسل در عهد باستان بوده که حاصل ترکیب آب و عسل و ادویه های معطر بود.

از این رو ماه عسل بر پایه این فلسفه نامگذاری گردیده است که نشانگر تاثیر عسل بر روابط جنسی  میباشد.

ما در فروشگاه عسلو برای شما عزیزان بهترین و مرغوب ترین نوع عسل ها را فراهم آورده ایم.

کیفیت را از ما بخواهید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *