خواص عسل

بهترین ترکیب پروتئین وی با عسل

بهترین ترکیب پروتئین وی با عسل

بهترین ترکیب پروتئین وی با عسل چیست؟چگونه می توانیم پروتئین وی خود را با عسل مصرف کنیم؟آیا می توان پروتئین وی را با عسل مصرف کرد؟ و صد ها سوال دیگر که اکثرا در ذهن افراد ورزشکار وجود دارد و بی پاسخ می ماند.ما در این مقاله به شما مطالبی را در جهت نحوه مصرف پروتئین وی با عسل و خلاص شدن از طعم و شیک یکنواخت این پروتئین را آموزش خواهیم داد.با ما همراه باشید.

پروتئین وی چیست؟

پروتئین وی از جمله پروتئین هایی است که بسیار مناسب برای افزایش توده عضلانی بدن مورد استفاده قرار می گیرد.پروتئین وی عمدتا از شیر و آب پنیر تهیه می شود.پروتئین وی در کنار عضله سازی باعث کاهش وزن فرد نیز می شود.افراد ورزشکار و بدنساز در دوران کات خود معمولا از این پروتئین استفاده می کنند.در حالت کلی پروتئین وی بر روی سیستم ایمنی بدن تاثیر می گذارد که با تاثیر مستقیم بر روی لنفوسیت های T تاثیر بسزایی را دارد.

پروتئین وی عمدتا از شیر تهیه می شود که شیر نیز دارای دو مواد پروتئین کازئین و پروتئین وی می باشد که از آب ماست و پنیر و شیر تهیه می شود که پس از فراوری شدن دارای طعم و بوی بدی می دهد با ترکیب شدن با انواع اسانس ها و طعم دهنده ها به شکل پودر در اختیار ورزشکاران قرار می گیرد.

دیگر نیازی به خستگی نیست چرا که ما به شما بهترین ترکیب پروتئین وی با عسل را آموزش خواهیم داد.

آیا می توان پروتئین وی را با عسل مصرف کرد؟

در پاسخ به این سوال که آیا می توان پروتئین وی را با عسل مصرف کرد باید بگوییم که بله یکی از راهکار های خلاص شدن از طعم و مزه یکنواخت پروتئین خصوصا برای ورزشکاران دارای رژیم سخت بسیار دشوار می باشد چرا که این ورزشکاران روزانه با یک رژیم غذایی بدون نمک و ادویه و روغن در حال مصرف مواد غذایی و سوخت رسانی به عضله های خود هستند از این رو مصرف مداوم و روزانه و رعایت کردن این نوع رژیم غذایی بسیار یکنواخت و حوصله سر بر می باشد.ما به شما پیشنهاد می دهیم با می توانید با رعایت اصول تغذیه شیک های پروتئین خود را خوش طعم تر و جذاب تر نمایید که در این دستورات شما می توانید از عسل نیز در کنار شیک های پروتئینی خود استفاده کنید.

طرز تهیه شیک های پروتئینی وی

شیک های پروتئینی وی بایستی به نوعی باشند که فرد ورزشکار علاوه بر جذب پروتئین لازم از سوی پروتئین وی برخی مواد مورد نیاز بدن خود را نیز در کنار این شیک ها با مخلوط کردن و پودر پروتئین به دست آورد ولی باید در نظر داشت که مواد افزودنی باید کاملا با مشورت مربی و یا دکتر تغذیه فرد صورت پذیرد و از افزودن خود سر مواد به شیک ها جلوگیری کنند.

شیک پروتئین وی و جو دوسر

این شیک از جمله شیک های مورد علاقه ورزشکاران و بدنسازان می باشد که به نوعی یک وعده کامل غذایی و در صبح هنگام محسوب می شود.

که یک اوت میل حاوی پروتئین وی و کربوهیدرات می باشد.

  • دو اسکوپ پروتئین وی
  • نصف قاشق چایخوری دارچین
  • یک قاشق چایخوری عسل
  • یک و نیم لیوان شیر کم چرب
  • پنج عدد بادام
  • یک فنجان جو دو سر پرک

تمامی مواد را داخل میکسر ریخته و مخلوط کنید تا به یک بافت نرم و ملایم و مطلوب برسید و سپس نوش جان فرمایید.

بهترین ترکیب پروتئین وی با عسل

شیک پروتئین وی و موز و بادام

اگر شما هم به دنبال یک شیک هستید که هم پروتئین وی هم کربوهیدرات و هم چربی های مورد نیاز بدن خود را تامین کنید توصیه ما به شما این شیک می باشد.

  • یک عدد موز
  • یک فنجان شیر کم چرب
  • ده عدد بادام
  • یک اسکوپ پروتئین وی
  • یک قاشق چایخوری عسل طبیعی

تمامی مواد را درون میکسر مخلوط کنید و نوش جان کنید.

شیک پروتئین وی و توت فرنگی

شیک توت فرنگی و پروتئین وی از جمله شیک هایی است که حس تازگی و طراوت را به شما می بخشد و میتوانید تمامی انرژی لازم خود را از این شیک تامین کنید.

  • یک اسکوپ پروتئین وی بی طعم
  • یک و نیم لیوان آب
  • ده عدد توت فرنگی یخ زده
  • نصف قاشق چایخوری وانیل
  • یک قاشق چایخوری عسل طبیعی
  • مقداری یخ

تمام مواد را طبق شیک های قبل درون میکسر ریخته و مخلوط کرده و سپس لذت ببرید.

معمولا افراد بدنساز در دوران رژیم خود نسبت به شیرینی جات علاقه بسیاری پیدا می کنند از این رو ما سعی داشتیم تا با اضافه نمودن تنها مقدار کمی عسل این علاقه را برطرف کنیم و جای هیچگونه نگرانی نمی باشد چرا که تمامی شیک های پیشنهاد داده شده با مشورت دکتر تغذیه صورت پذیرفته است و هیچگونه آسیبی به رژیم و بدن شما نخواهند زد.

لازم به ذکر است باید در نظر داشته باشید که در تمامی شیک های پیشنهادی ما به شما بایستی از عسل طبیعی و خالص استفاده کنید چرا که عسل تقلبی و ناخالص می تواند صدمات و لطمه های بسیاری را برای رژیم ورزشکار وارد کند.

شما عزیزان می توانید برای تهیه و “خرید عسل طبیعی” وارد وب سایت “عسلو” شوید و نسبت به تهیه آن اقدام فرمایید.

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *