تشخیص عسل

آیا عسل طبیعی حباب دارد؟

آیا عسل طبیعی حباب دارد؟

آیا عسل طبیعی حباب دارد؟ در این مقاله به پاسخ کامل این سوال می پردازیم بعد از مطالعه این مقاله متوجه خواهید شد وجود حباب خبر از اصل بودن عسل را می دهد یا خیر؟

آیا وجود حباب در عسل خوب است؟

اگر در عسلی که تهیه کرده اید حباب مشاهده کردید اصلا نگران نباشید وجود این حباب ها کاملا طبیعی است،این اتفاق به دلیل حباب های هوا است که در طول پردازش و بسته بندی در عسل به دام افتاده است. هنگامی که عسل بسته بندی شده استراحت می کند، حباب های هوا به سمت بالای ظرف می روند و کف ایجاد می کنند. عسل یا فوم آن ایرادی ندارد.

طعم لذیذ عسل طبیعی را با خرید عسل طبیعی از فروشگاه عسلو تجربه کنید.

راه های تشخیص عسل طبیعی

روش اول

وقتی از کسی کمک می خواهید تا روش های شناسایی عسل را به شما بگوید، ممکن است روش های متعددی را به شما پیشنهاد دهد، که یکی از این روش ها در واقع دیدن حباب درون شیشه های عسل است. اما ایا عسل طبیعی حباب دارد؛ بله این یکی از روش های شناسایی عسل طبیعی می باشد. از آنجایی که رطوبت درون عسل محدود است، از طریق حباب های درون شیشه می توان عسل طبیعی را شناخت.

روش دوم

کشسانی بودن عسل یکی دیگر از راه های تشخیص عسل طبیعی می باشد اگر عسل خاصیت کشسانی زیاد داشته باشد یعنی این عسل طبیعی است همچنین  عسلی که طبیعی باشد، ویژگی کشسانی زیادی دارد که با توجه به این ویژگی می توان پی به طبیعی بودن آن برد.

روش سوم

یکی دیگر از راه های تشخیص عسل طبیعی آب می باشد. عسل طبیعی به سختی در آب حل می شود! پس عسلی را که خریداری کردید یک قاشق در آب بریزید. اگر عسل به راحتی و سریع در آب حل شد یعنی عسل شما از شکر تشکیل شده است و طبیعی نیست.

نحوه نگهداری عسل

عسل را دور از نور خورشید نگهداری کنید، کمتر در معرض نور مستقیم خورشید باشد. عسل همچنین حساس به رطوبت است. بنابراین، در محیط‌های خیلی مرطوب نگهداری نشود. عسل می‌تواند رطوبت را جذب کرده و از این رو تغییر در ساختار و کیفیت آن ایجاد شود. عسل باید در ظروف غیرنفوذپذیر نگهداری شود. از ظروف شیشه‌ای یا پلاستیکی با درپوش مناسب استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *