خواص عسل

خواص عسل ناشتا

خواص عسل ناشتا یکی از مباحثی است که بین عموم مردم و محققان فعال در این زمینه و نیز دانشمندان مطرح است.

عسل با توجه به دارا بودن فواید و خواص های بیشماری که دارد میتواند به تنهایی یک دارو و شفابخش و به نوعی معجزه گر در بهبود انواع بیماری ها باشد.ما در این مقاله قصد داری شما عزیزان را با خاصیت های بیشمار خوردن عسل بصورت ناشتا آشنا کنیم.پس با ما در سایت عسلو همراه باشید.

همچنین برای پی بردن به فواید مصرف روزانه عسل می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

خواص خوردن عسل ناشتا

خواص خوردن عسل ناشتا بسیار میباشد چرا که عسل حاوی پتاسیم ، کلسیم و ویتامین ها میباشد که بسیاری از افراد از خواص خوردن عسل بصورت ناشتا مطلع نمیباشند که برای بهبود سرفه و گلو درد و نیز مفید برای سیستم گوارشی میباشد.

حال میخواهیم به این بپردازیم که به چه علت مفید میباشد و دلایل علمی آنرا باهم بررسی کنیم.

کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی

خوردن عسل بصورت ناشتا به علت دارا بودن خواص ضدتروملین و ضد هیپوکسی موقت است که باعث کاهش کلسترول بد (ldl) میشود.

طی مطالعات دانشمندان افرادی که دارای اضافه وزن میباشند اگر به مدت 30 روز مقدار 70 گرم روزانه عسل بصورت ناشتا مصرف کنند موجب کاهش کلسترول بد ، کلسترول تام و چربی سه گانه میشود که این امر علاوه بر کاهش وزن افراد موجب کاهش خطرات بیماری های قلبی عروقی میگردد.

خوردن عسل ناشتا

کمک به هضم غذا با خوردن عسل ناشتا

هضم غذا با خوردن عسل بصورت ناشتا باعث بهبود عملکرد سیستم گوارشی شما میشود چرا که کمک شایانی به روده بزرگ و در نتیجه عملکرد بهتر معده میشود.

خوردن عسل بصورت ناشتا باعث خارج شدن سموم موجود در روده بزرگ میشود که از یبوست نیز پیشگیری میکند.

بطور کلی میتوان گفت که خوردن آن موجب تصفیه روده بزرگ و بهبود کارایی معده میشود.

رفع گلو درد با عسل ناشتا

رفع گلو درد با خوردن عسل بصورت ناشتا کمک زیادی در بهبود درد گلوی شما خواهد کرد چرا که عسل به علت دارا بودن خاصیت ضدباکتریایی که دارد از سرفه های خشک جلوگیری میکند.مصرف عسل به همراه آب ولرم و نیز آب لیموی تازه اگر مشکل معده ندارید بصورت ناشتا یک داروی معجزه گر و انرژی بخش صبحگاهی و به نوع تصفیه کننده بدن شما میباشد.

با مصرف مداوم این ترکیب به مدت یکماه مطمئن باشید از تاثیرات معجزه آسای آن برخوردار خواهید شد.

تغذیه پوست با عسل ناشتا

بدیهی است که مصرف عسل تاثیر بسزایی در زیبایی پوست و سلامت پوست انسان دارد و این امری اجتناب ناپذیر میباشد،با توجه به قدمت و پیشینه این ماده مغذی که با توجه به تخمین کارشناسان،قدمتی بین 7000 تا 12000 سال را دارا می باشد که نخستین شواهد استفاده از این ماده را مصریان باستان داشته اند.

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی این ماده مغذی مورد توجه پژوهشگران فعال در این حوزه را بدنبال داشته است که طی فرایند های گوناگون مورد استفاده شرکت ها و محصولات معتبر آرایشی و بهداشتی قرار گرفته است لذا با توجه به نتیجه حاصل شده استفاده از عسل بر روی پوست نمی توان از این محصول در سلامت پوست انسان چشم پوشی کرد.

عسل به علت دارا بودن خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی میتواند بسیار موثر واقع گردد که با آبرسانی به لایه های زیرین پوست و نیز نفوذ به آنها نوید بخش یک پوست شفاف و عاری از هرگونه آکنه و جوش باشد.همچنین شما عزیزان میتوانید با مراجعه به بخش مقالات این مقاله جذاب را در مورد خواص عسل برای پوست مطالعه و استفاده کنید.

 

1 دیدگاه در “خواص عسل ناشتا

  1. admin گفت:

    خیلی ممنون از مطالب مفیدی که ارائه دادید مطالب مفید و بدرد بخور بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *