خواص عسل

خرید عسل طبیعی کوهستان و خواص آن

خرید عسل طبیعی کوهستان به عنوان یکی از بهترین و مرغوب ترین نوع عسل، مورد توجه افراد می باشد. این عسل از دامنه کوه ها و ارتفاعات سرد به دست می آید. شرایط سخت تولید و نگهداری از این عسل، موجب تولید کم آن می‌شود. تغذیه زنبورها از پوشش گیاهی این منطقه که بکر و طبیعی است باعث تولید عسلی خالص می‌شود که خواص دارویی و درمانی بسیاری دارد. شما می‌توانید برای حفظ سلامتی و تقویت بدن خود و درمان برخی بیماری‌ها از این عسل استفاده کنید.

در این مقاله از سایت ” عسلو” با ما همراه باشید تا با مهم ترین خواص این عسل آشنا شویم:

خرید عسل طبیعی کوهستان

عسل کوهستان در شرایط نگهداری سختی تولید می شود. در نتیجه به دلیل طبیعی بودن محیط و تغذیه زنبورها از گیاه، کیفیت بالایی دارد. شما با خرید عسل کوهستان می‌توانید از مواد مغذی این عسل بهره‌مند شوید. جالب است بدانید که از عسل کوهستان سال‌هاست که به عنوان دارویی برای پیشگیری از بیماری‌ها یا درمان آن استفاده می‌شود. هنگام خرید به ویژگی های اصلی این عسل دقت کنید، در قسمت زیر به برخی از این موارد اشاره کرده ایم:

مطالب پیشنهادی: خرید عسل کوهستان گون

مهم ترین ویژگی های عسل کوهستان

عسل کوهستان از گل‌های کوهی و پوشش گیاهی دامنه و ارتفاعات به دست می‌آید. از این رو عموماً دارای رنگ کهربایی تیره و بافت غلیظی است. عسل منبع عالی کربوهیدرات است. شهد فقط از ساکارز و آب تشکیل شده است، اما زنبورها آنزیم‌های دیگری به شهد اضافه می‌کنند که ساکارز را به فروکتوز و گلوکز تبدیل می‌کند. از این رو عسل کوهستان یا در بیان کلی هر عسلی یک شیرین ‌کننده طبیعی است. این ماده حاوی اسیدهای فنولیک و فلاونوئیدها است که سرشار از آنتی ‌اکسیدان بوده و فاقد چربی و کلسترول است.

عسل همچنین حاوی بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی است. ویتامین‌های موجود در عسل شامل 6B ، نیاسین ، تیامین ، ریبوفلاوین، اسیدهای پانتوتنیک است. همچنین عسل دارای مواد معدنی چون کلسیم ، مس ، آهن ، منیزیم ، پتاسیم ، سدیم ، منگنز ، فسفر و روی نیز هست. شما با خرید عسل کوهستان با کیفیت و طبیعی از این مواد مغذی به همراه دیگر خواص آن بهره‌مند می‌شوید.

خرید عسل طبیعی کوهستان

مهم ترین فواید عسل کوهستان چیست؟

  • یکی از فواید عسل کوهستان این است که سطح کلسترول بدن را تنظیم می کند و کلسترول مضر تجمع یافته در بدن را از بین می برد.
  • عسل ضربان قلب را تنظیم می کند و همچنین از خطر انسداد در شریان ها یا رگ های خونی محافظت می کند.
  • مهم ترین فواید عسل کوهستان بهبود خلق و خو و وضعیت روانی افراد می باشد.
  • یکی از فواید عسل کوهی اصل برای بدن این است که در برابر بیماری های دستگاه گوارش محافظت می کند و درمان بسیار موثری برای تمامی بیماری های معده محسوب می شود.
  • عسل کوهستان برای درمان وضعیت کم خونی که فرد از آن رنج می برد عمل می کند.
  • این عسل سیستم ایمنی را تقویت کرده و گردش خون را تحریک می کند.

قیمت عسل کوهستان

قیمت عسل کوهستان به پارامتر‌های مختلفی بستگی دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به درصد خلوص، (ساکارز) و حتی منطقه برداشت اشاره کرد. عسل کوهستان گون در فروشگاه آنلاین عسلو به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک به فروش می رسد. شما می توانید با ثبت سفارش محصول مورد نظر از این فروشگاه در کمترین زمان ممکن، از خواص بی نظیر عسل کوهستان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *