خواص عسل

معجزه ماسک عسل

معجزه ماسک عسل تنها یک جمله نیست بلکه واقعا معجزه ای است که عسل این ماده شگفت انگیز بر روی پوستتان به نمایش خواهد گذاشت.

عسل یک ماده طبیعی و شگفت انگیز است که علاوه بر داشتن خواص بسیار خوراکی و دارویی بلکه خاصیت های فراوانی نیز بر روی پوست دارد.

اگر شما هم بدنبال یک روش طبیعی برای روشن شدن پوست خود هستید به هیچ وجه از انواع ماسک هایی که بر پایه عسل ساخته شده است غافل نشوید.

ما در این مقاله جذاب شما را با خاصیت های عسل بر پوست و انواع ماسک هایی که با عسل و در خانه میتوانید درست کنید و معجزه ماسک عسل آشنا خواهیم کرد.

با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا شما را با یک پوستی صاف و درخشان بدرقه کنیم.

معجزه ماسک عسل

خواص عسل بر پوست

خواص عسل بر پوست را نمیتوان دریغ کرد چرا که عسل به علت داشتن مواد مغذی فراوانی هم از طریق خوراکی و هم از طریق ماسک میتواند بنیان گذار پوستی صاف و درخشان برای شما باشد.در مقاله های گذشته سایت عسلو ما بطور مفصل در مورد خواص عسل برای پوست صحبت کرده ایم در اینجا نیز به بخشی از خواص بینظیر عسل بر روی پوست اشاره خواهیم کرد.

عسل با توجه به سابقه و دیرینه ای که در زیبایی پوست و سلامتی انسان دارد مورد توجه پژوهشگران این حوزه قرار گرفته است و طی مطالعاتی که بر روی این محصول صورت گرفته است میتوان دریافت که مصرف عسل بر زیبایی و سلامتی پوست انسان قدمتی دیرینه دارد و به نوعی که اولین مصرف کنندگان عسل برای زیبایی پوست مصریان باستان بوده اند.

حال به چند نمونه از خاصیت های فوق العاده عسل و معجزه ماسک عسل بر پوست اشاره خواهیم کرد.

  • رطوبت رسانی پوست با عسل
  • باز کننده منافذ پوست
  • ضد جوش و آکنه
  • از بین برنده چین و چروک پوست
  • خاصیت لایه برداری
  • تامین کننده ویتامین های پوست
  • ترشح پراکسید هیدروژن
  • ضد عفونی کننده
  • و …

اینها تنها بخشی از فواید عسل بر روی پوست میباشد که در ادامه به انواع ماسک های جادویی عسل و طرز تهیه آنها خواهیم پرداخت.

ماسک لیمو عسل

ماسک لیمو عسل یکی از ماسک هایی است که توصیه میشود به هیچ وجه از آن نگذرید.چرا که هم عسل و هم لیمو به علت داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی موجب از بین بردن چین و چروک و شفافیت پوست میشود.

برای تهیه ابتدا یک قاشق عسل طبیعی را با دو قاشق آب لیموی تازه ترکیب کرده و با برس مخصوص به تمامی نواحی صورت خود بمالید و به مدت 15 الی 20 دقیقه اجزه استراحت دهید و سپس با آب ولرم بشویید.

این ماسک را به صورت یک روز در میان انجام دهید تا از تاثیرات شگفت انگیز آن برخوردار شوید.

ماسک عسل و دارچین

ماسک عسل و دارچین نیز یکی از بهترین ماسک های خانگی مورد استفاده طی افراد میباشد.عسل به علت دارا بودن خاصیت ضد باکتریایی و نیز دارچین نیز به علت داشتن خاصیت از بین برنده رادیکال های آزاد پوست میتوانند در کنار یکدیگر ماسکی عالی برای از بین بردن آکنه و جای جوش ها باشد.

یک قاشق غذاخوری دارچین را با یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کرده و بر روی پوست تمیز خود بگذارید و پس از گذشت 15 الی 20 دقیه با آب ولرم شستشو دهید.این ماسک را میتوانید دو روز در میان استفاده کنید و از تاثیرات چشمگیر آن برخوردار شوید.

معجزه ماسک عسل

ماسک عسل و سفیده تخم مرغ

ماسک عسل و سفیده تخم مرغ به علت داشتن سفیده تخم مرغ که حاوی پروتئین زیادی میباشد که حاوی الاستین و کلاژن میباشد که در استحکام پوست تاثیر بسزایی دارد.

همچنین سفیده تخم مرغ به علت خاصیت بستن منافذ پوست از جوش و آکنه جلوگیری میکند.هنگامی که عسل و سفیده تخم مرغ باهم ترکیب میشود باعث جذب چربی پوست میشود و مناسب پوست های چرب میباشد.اگر شما دارای پوستی خشک هستید از ترکیب عسل و زرده تخم مرغ استفاده فرمایید.

ابتدا سفیده تخم مرغ را در ظرفی با همزن خوب مخلوط کرده تا به رنگ سفید دربیاید سپس یک قاشق عسل را با آن مخلوط کرده و بر روی پوست خود بگذارید و به مدت 20 الی 30 دقیقه استراحت دهید تا خوب جذب پوست شود سپس با آب ولرم شستشو دهید.

ماسک عسل و آلوئه ورا

عسل و آلوئه ورا هر دو از بهترین مواد های مورد استفاده در صنعت آرایشی و بهداشتی و زیبایی پوستی میباشد که اهمیت بسیاری دارند.هر دو این ماده به علت داشتن خاصیت ضد التهابی و ضدعفونی کننده میتواننده تاثیرات بسزایی در جوانسازی و شفافیت پوست شما ایفا کنند.

یک قاشق غذاخوری عسل را به همراه یک قاشق ژل آلوئه ورا مخلوط کرده و بر روی پوست خود بگذارید.پس از گذشت 20 ال 30 دقیقه با آب ولرم شستشو دهید.مطمئنا این ماسک تاثیر آنچنان فوق العاده ای دارد که پس از یکی دوبار مصرف مطمئنا تاثیر آنرا خواهید دید.

ماسک عسل و ماست

ماسک عسل و ماست یکی از ماسک هایی است که خاصیت ابرسانی بالایی دارند.و هنگام استفاده از این ماسک آبرسانی خوبی به سلول های پوستی صورت انجام میگیرد و باعث شادابی و سرزنده شدن پوست شما خواهد شد.

ابتدا دو قاشق ماست را با یک قاشق عسل خوب ترکیب کرده و بر روی پوست خود بگذارید و پس از 15 الی 20 دقیقه با آب ولرم شستشو دهید.

سخن آخر

با تمامی تفاسیر های بالا به ایننتیجه میرسیم که عسل حاوی ترکیبات مهم و مفیدی برای زیبایی پوست میباشد و هنگام ترکیب شدن با دیگر مواد میتواند تاثیرات دو چندانی داشته باشد.

لازم به ذکر است که هنگام استفاده از عسل در ماسک ها بایستی از عسل طبیعی استفاده گردد تا از معجزه ماسک عسل بر روی پوست بهره مند شد چرا که اگر عسل غیرطبیعی و مصنوعی باشد ماسک های عسل علاوه بر نداشتن خاصیت زیادی بلکه میتواند مخرب باشد و به پوست شما آسیب برساند.

 

ما به شما این نوید را میدهیم که مجموعه عسلو با داشتن کادری مجرب و با سابقه و استفاده از دانش روز دنیا در زمینه تولید عسل با کیفیت و طبیعی فعالیت میکند.

شما عزیزان میتوانید در جهت خرید عسل با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را در جهت خرید این ماده ارزشمند کسب فرمایید.

لازم به ذکر است که به هر عسلی نباید عسل گفت چرا که هدف ما در مرحله اول ارزش گذاری به محصول مورد مصرف مشتری است.

مطمئنا هدف ما سلامتی شما عزیزان است.

کیفیت را از ما بخواهید…

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *