تشخیص عسل

مزه عسل طبیعی چگونه است؟

مزه عسل طبیعی چگونه است؟

مزه عسل طبیعی چگونه است؟ آیا عسل طبیعی با عسل تقلبی تفاوتی در مزه دارند؟ در این مقاله تفاوت طعم عسل طبیعی و تقلبی را باهم بررسی می کنیم.

همچنین شما عزیزان می توانید برای مطالعه و کسب اطلاعات در مورد آیا عسل طبیعی حباب دارد بر روی لینک کلیک کنید.

عطر و طعم عسل طبیعی چگونه است؟

نکته ی بسیار جالب در مورد طعم عسل طبیعی این است که عسل های مختلف به خاطر شهد گیاهان دارای طعم های مختلف هستند و کاملا به شهد گیاهان مربوط می باشد. به طور مثال عسلی مانند عسل کنار(سدر) دارای عطر و ویژه ای می باشد که طرفداران خاص خود دارد. یا به طور مثال عسل آویشن داری طعم و شیرین نزدیک به آویشن دارد. آیا میدانستید از روی طعم عسل می توانید طبیعی بودن یا تقلبی بودن آن را تشخصی دهید؟

یکی از راه های تشخیص طعم عسل طعم آن است اگر عسلی که خریداری کرده اید بعد از چشیدن طعم خاصی داشته باشد و فط طعم شکر و قند ذوب شده را ندهد در این حالت عسل شما اصل است. با خوردن عسل طبیعی طعم های دلپذیری را احساس خواهید کرد و کاملا مشخص خواهد شد که تقلبی است یا نه. عسل تقلبی هیچ عطر و بوی خاصی ندارد و بعد از باز کردن درب آن هیچ بویی به مشام شما نخواهید رسید. با خرید عسل طبیعی از فروشگاه عسلو طعم لذیذ عسل اصل را بچشید.

مزه عسل طبیعی چگونه است؟

طعم عسل های تیره

عسل های روشن دارای طعمی ملایم هستند و اما عسل های تیره تر دارای طعم قوی تری هستند و علت این موضوع این است که عسل تیره دارای درصد بیشتری از مالتورز، مواد معدنی، اسیدها و فلاونوئیدهای آنتی‌اکسیدان می باشند.در مورد طعم عسل یم شایعه ای در میان مردم ممکن است شنیده باشید و آن هم این است که عسل زنبور های مادر تیره و

عسل رنگ روشن معمولا دارای طعمی ملایمی هستن، ولی عسل تیره و سیاه معمولا طعم قوی‌تری دارن، چون عسل تیره معمولا مالتورز، مواد معدنی، اسیدها و فلاونوئیدهای آنتی‌اکسیدان بیشتری دارن و همچنین گلوکز و فروکتوز کمتری، بنابراین شیرینی این عسل‌ها نسبتا کمتره. عسل‌های بهاره معمولا رنگ پریده هستن. عسل با رنگ روشن معمولا گلوکز نسبتا بیشتری دارن، بنابراین سریعتر متبلور می‌شن، این عسل‌ها طعمی ملایم دارن. شایع‌های غلطی تو این زمینه هست که می‌گن عسل زنبورهای مادر، تیره و غلیظه، اما عسل زنبورهای جوان یعنی بچه کندوها، روشن و رقیقه.

مزه عسل طبیعی چگونه است؟

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *