بره موم, موم

طریقه مصرف بره موم چیست؟

https://asalo.ir/

طریقه مصرف بره موم را در این مقاله از سایت ” عسلو ” بررسی خواهیم کرد: بره موم صمغی چسبنده است که زنبورهای عسل با جمع آوری از گیاهان مختلف در طبیعت به کندوهای خود می آورند. زنبورها از آن برای محافظت از سلول های خود در برابر خوردگی، میکروارگانیسم های مضر، ضدعفونی کردن و … استفاده می کنند. از آنجا که بره موم ماده ای چسبناک است، در گرما نرم و در سرما سفت می شود.

طریقه مصرف بره موم

  • بره موم به صورت خام قابل مصرف نیست. در صورتی که آن را به صورت خام استفاده کنید، نمی تواند تاثیری بر روی بدن شما بگذارد. ولی چنانچه بره موم عسل را به صورت فراوری شده مصرف کنید می توانید از خاصیت و فواید آن بهره مند شوید.
  • البته بره موم فراوری دارای طعم و بوی تندی است و از این رو هر کسی نمی تواند آن را مصرف کند.
  • این محصول به صورت قرص و کپسول نیز وجود دارد و افراد می توانند برای بهبود بیماری های خود این محصول را تهیه کرده و سپس مصرف نمایند. ولی بهتر است پیش از مصرف این دارو سطح بیماری خود را نیز در نظر بگیرید.
  • مصرف آن برای کودکان 2 سال به بالا، بلامانع می باشد. دوز روزانه برای کودکان 2 تا 4 سال، 250 میلی گرم که معادل 1/3 قاشق چای خوری و برای کودکان 4 تا 6 سال، 500 میلی گرم یا 1/4 قاشق چای خوری می باشد.
  • دوز مصرف روزانه عصاره بره موم برای استفاده بزرگسالان 3 تا 5 گرم می باشد.

https://asalo.ir/

عوارض جانبی بره موم عسل

بره موم عسل از ترکیبات مختلفی ساخته شده است به همین دلیل عوارض جانبی مختلفی را به دنبال دارد. البته عوارض این محصول به گونه ای نیست که مدت زیادی در بدن ماندگاری داشته باشد و شما مدتی پس از استفاده شاهد از بین رفتن عوارض آن خواهید بود.

به همین دلیل به دلیل بالا بودن سطح ویتامین و پروتئین بره موم، بسیاری ترجیح می دهند که این محصول مفید و پرخاصیت را به وفور استفاده کنند.

طریقه مصرف بره موم با ژل رویال

ژل رویال که به شاه انگبین معروف می باشد، خواص فوق العاده‌ای دارد. زنبور عسل با تغذیه از گرده‌های گل، این ماده را ترشح می‌کند. این محصول و ژل رویال هر کدام مزایای بی‌نظیری دارند. ژل رویال برای درمان نازایی، جوانی پوست، درمان سرطان و بهبود سوخت‌و‌ساز بدن موثر می باشد. با توجه به خواص درمانی بره موم خام که به آن اشاره شد.

مصرف این دو ماده با هم نه تنها هیچ مشکلی ندارد، بلکه ترکیب آن ها نقش تکمیلی در  درمان بیماری‌ها دارد و تاثیرات اعجاب‌انگیزی ایجاد می‌کند. البته بهتر است قبل از مصرف این دو محصول با متخصص تغذیه مشورت کرد.

مطالعه بیشتر : خواص بینظیر موم عسل چیست؟

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *