دانستنی عسل, موم

آیا موم عسل خوردنی است؟

آیا موم عسل خوردنی است؟

آیا موم عسل خوردنی است؟ همان طور که می دانید این ماده دارای خاصیت های بسیاری زیادی می باشد و اما چه کسانی می توانند از آن مصرف کنند در ادامه به آن پرداخته ایم.

برای خرید انواع عسل طبیعی از فروشگاه عسلو کلیک کنید.

آیا خوردن موم عسل برای بدن ما مفید است؟

بله . این ماده خواص بسیار زیادی را دارا می باشد که نباید از آن چشم پوشی کرد. از خواص این موم عسل می توان به ضد باکتری بودن آن اشاره کرد که باکتری های مضر معده را از بین می برد. در کل باید بگوییم که موم عسل برای گوارش بسیار مفید است. در ادامه خلاصه ای از خواص آن را برای شما جمع آوری کرده ایم:

ضد باکتری : موم زنبور عسل نیز مانند عسل خواصی دارد که به حفظ پاکیزگی کمک می‌کند و آلودگی را کاهش می‌دهد.این موضوع باعث شده تا از  موم در داروهای پوست، پمادها و… استفاده شود.

ضد قارچ : موم عسل، خاصیت ضد قارچ دارد، چون در آن خواصی وجود دارد که از رشد مخمر و قارچ‌های دیگر جلوگیری می‌کند.

ساخت مرطوب کننده لب: برای ساخت مرطوب کننده ها بهترین ماده می باشد.

 موم همراه با عسل طبیعی

شما هم میتوانید موم را به صورت جداگانه تهیه کنید هم همراه با عسل طبیعی، اما باید به این نکته توجه کنید که باید از جایی که موم را تهیه می کنید کاملا مطمئن باشید چرا که امروزه تولید موم های مصنوعی بسیار مرسوم شده است. عسلو با تولید عسل کاملا ارگانیک می تواند بهترین گزینه برای خرید عسل و موم باشد چرا که این عسل را در واقع به طور مستقیم از زنبوردار تهیه می کنید و عسل های فروشگاه عسلو دارای برگه آزمایش می باشد که صحت این مورد را تایید می کند.

دمای مناسب برای نگهداری موم زنبور عسل

دمایی که در آن موم را نگهداری می کنید بسیار مهم است در دمای بسیار زیاد ذوب می شود و در دمای خیلی کم شکننده می شود، به همین دلیل بهتر است موم را در دمای 35 درجه نگهداری کنید.

مطالعه بیشتر : خواص بینظیر موم عسل چیست و چه کاربردهایی دارد

مطالعه بیشتر : خواص موم عسل برای معده چیست؟

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *