نوشیدنی عسلی

طرز تهیه دمنوش عسل برای سرفه

دمنوش عسل برای سرفه

دمنوش عسل برای سرفه بسیار مفید می باشد، اگر به هر دلیلی با این موضوع دست و پنجه نرم می کنید حتما این دمنوش های خوشمزه و مفید را تهیه و مصرف کنید.

انواع دمنوش برای سرفه

عسل یک آنتی باکتریال بسیار قوی می باشد که از زمان های بسیار دور برای درمان انواع بیماری های کاربرد داشته است .دمنوش ها نیز از مدت ها قبل یکی از مفید ترین و بهترین درمان ها بوده است. و برای هر بیماری از دمنوش های مختلفی استفاده می کردند اکنون نیز این دمنوش ها در رده اول درمان ها قرار دارند اگر با مشکل سرفه کردن مواجه هستید این دمنوش ها را آماده کنید و روزانه دو بار مصرف کنید تاثیر آن را در کوتاه ترین زمان ممکن خواهید دید.

دمنوش بادام و عسل

برای تهیه دمنوش بادام و عسل 20 عدد بادام را با پوست با 3 فنجان آب بجوشانید، یعد از این که آب به جوش آمد، حرارت را کم کنید تا برای 5 الی 6 دقیقه با حرارت ملایم بجوشد. بعد از این که دم کشید 2 قاشق چای خورید عسل برای هر فنجان اضافه کنید و میل نمایید.

دمنوش عسل و دارچین

علاوه بر عسل دارچین نیز یک ماده ضد میکروب و ضد ویروس قوی می باشد، این دمنوش علاوه بر سرفه برای درد های عضلانی بسیار مفید می باشد. برای تهیه این دمنوش چند عدد چوب دارچین را در یک قوری بریزید و بگذارید به مدت 15 الی 20 دقیقه دم بکشد، همچنین میتوانید بعد از ترکیب کردن عسل چند قطره آب لیمو نیز اضافه کنید که بسیار خوشمزه خواهد شد .

مطالعه بیشتر: آیا عسل برای محافظت از دندان‌ها مفید است؟

دمنوش عسل و زنجبیل

اگر سرفه شما همراه با خلط می باشد از این دمنوش استفاده کنید.زنجبیل به خاطر خواص ضدالتهابی و خلط‌آور بودن، به خودی خود دارویی بسیار مناسب برای انواع سرفه‌های خلط آور است و از این طریق به فرآیند رفع سرفه سرعت می‌بخشد.

عسل چگونه سرفع را بهبود می‌بخشد؟

بسیاری از دارو هاییی که برای سرفه تجویز می شوند دارای عسل هستند، اما شما می توانید از خود عسل استفاده کنید. برای درمان سرفه می توانید 2 قاشق چای خوردی عسل را به صورت خام استفاده کنید، این عسل باید کاملا اصل و ارگانیک باشند. برای خرید عسل طبیعی و ارگانیک به سایت عسلو مراجعه کنید و با اطمینان خاطر از اصل بودن عسل آن را مصرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *