گرده گل

درمان کلسترول با گرده گل

درمان کلسترول با گرده گل

درمان کلسترول با گرده گل امکان پذیر است یا خیر ؟! گرده گل دارای خواص بسیار زیادی است که حتما باید آن را در رژیم غذایی خود قرار دهید. این ماده حتی برای کلسترول مفید است اگه کلسترول خون شما بالاست همین الان به خرید گرده گل اقدام کنید.

گرده گل برای کلسترول بالا

شما می توانید ترکیب های مختلفی گرده گل را مصرف کنید و کلسترول خون خود را کاهش دهید برای مشاهده نتیجه این ترکیب مدتی گرده گل را مصرف کنید سپس دوباره آزمایش دهید تا نتیجه آن را مشاهده کنید. به علت تلخی گرده گل شما می توانید ان را باعسل ترکیب کنید و میل بفرمایید. خرید عسل طبیعی و ارگانیک فقط از فروشگاه عسلو می توانید تهیه کنید زیرا عسل های تهیه شده توسط این فروشگاه دارای برگه آزمایش می باشد. شما همچنین می توانید در تهیه انواع سالاد ها نیز از گرده گل استفاده کنید.

دوز مصرفی گرده گل برای درمان کلسترول بالا

برای درمان کلسترول بالا، در مصرف گرده گل نباید خیلی زیاده روی کرد، در ابتدا با دوز پایین شروع کنید. شما می‌توانید برای شروع مقدار 1 قاشق چای خوری را با عسل ترکیب کرده و در هر روز آن را مصرف کنید. این روند درمانی باید تا 3 ماه ادامه داشته باشد. بعد از سه ماه مجددا آزمایش خود را تکرار کنید. شما باید توصیه‌های پزشک خود مبنی بر رژیم غذایی و درمان دارویی را انجام دهید. استفاده از گرده گل باعث می‌شود که روند بهبود شما سریع‌تر از قبل صورت گیرد.

مطالعه بیشتر: فواید گرده گل برای بدنسازی

درمان کلسترول با گرده گل

ارزش غذایی گرده گل

برای این که بتوانید در مورد خاصیت گرده گل بهتر بدانید می توانید ارزش غذایی و میزان مواد معدنی موجود در آن را بررسی کنید.

  • کربوهیدرات: 40%
  • پروتئین: 35 درصد
  • آب: 4-10٪
  • چربی: 5 درصد
  • سایر مواد: 5-15٪

شاید برای شما جالب باشد: روش جمع آوری گرده گل چگونه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *