تشخیص عسل

تشخیص عسل طبیعی با آب سرد

تشخیص عسل طبیعی با آب سرد را ممکن است شنیده باشید و البته راه های مختلفی برای تشخیص وجود دارد اما در این مقاله میخواهیم سهت این موضوع را بررسی کنیم.

مطالعه بیشتر : خرید عسل از زنبورداران(عسل اصل و اورگانیک)

تشخیص عسل تقلبی با آب سرد

تشخیص عسل طبیعی بسیار اهمیت دارد چرا که عسل های تقلبی بسیار مضرر هستند، بهتر است عسل خود را از یک فروشگاه مطمئن خریداری کنید. برای خرید عسل طبیعی می توانید به سایت فروشگاه عسلو مراجعه کنید و با اطمینان خاطر عسل خالص و طبیعی خود را تهیه کنید. اکنون روش تشخیص عسل تقلبی با آب را باهم بررسی کنیم. عسل های تقلبی که در بازار وجود دارند می توانند از شربت ها و شکر تهیه شده باشدو همان طور که میدانید این نوع عسل حتما باید در آب حل شود. آب سرد بهترین گزینه می باشد. عسلی که خریداری کرده اید را یک قاشق در آب سرد بریزید اگر تقلبی باشد در آب سرد حل خواهد شد ولی عسل طبیعی نه تنها حل نمی شود بلکه شکل ظاهری خود را نیز حفظ خواهد کرد.

تشخیص عسل طبیعی با آب سرد

آیا تشخیص عسل با آب امکان پذیر می باشد؟

راه هایی که برای تشخیص عسل طبیعی تا حدودی پاسخگوی این موضوع خواهند بود ولی فراموش نکنید نوع عسل بسیار مهم است و با توجه به شرایط مختلف می تواند روان و یا چسبنده باشد و حتی رنگ عسل نیز می تواند متفاوت باشد، تست عسل با آب سرد یا گرم نمی تواند کیفیت واقعی عسل را تایید یا رد کند بهتر است عسلی که خریداری می کنید دارای برگه آزمایشگاهی باشد که در آزمایشگاه تست شده و مورد تایید وزارت بهداشت بوده باشد. که شما تنها می توانید این نوع عسل را از فروشگاه عسلو تهیه کنید.

باور غلط در مورد عسل طبیعی

شاید شنیده باشید که قدیمی ها می گویند هر چقدر رنگ عسل تیره تر باشد این نوع عسل با کیفیت و طبیعی تر می باشد، در حالی که این موضوع صحت ندارد، چرا که رنگ عسل با توجه به شهد گلی که زنبور از ان تغذیه می کند بستگی دارد که ممکن است رنگ های مختلفی داشته باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *