دانستنی عسل

افزایش اشتها با عسل

افزایش اشتها با عسل

افزایش اشتها با عسل یکی از راه های افزایش وزن برای افراد بسیار لاغر می باشد .با افزایش اشتها در این‌گونه افراد تمایل به خوردن غذا بیشتر شده و مواد غذایی کافی به بدنشان می‌رسد. پس با مصرف درست عسل به تقویت بدن و افزایش وزن خواهید رسید. برای افزایش اشتها همین الان خرید عسل طبیعی را انجام دهید.

همچنین پیشنهاد می شود برای کسانی که مشکل سنگ کلیه دارند حتما با کلیک بر روی لینک وارد مقاله آیا عسل برای سنگ کلیه مفید است شوید.

در این بخش به راهکار تقویت و چاق شدن بدن با عسل طبیعی اشاره خواهیم کرد که افراد لاغر با انجام‌دادن آنها به وزن ایدئال خود خواهند رسید.

  • مخلوط‌کردن مساوی عسل، روغن ماهی و آب لیموترش بعد از هر وعده غذا یک قاشق از آن بخورید و استفاده طولانی‌مدت از آن نیز هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
  • یک قاشق عسل طبیعی+ یک قاشق سرکه+ گوشت بریان شده به مقدار لازم به همراه نهار و شام به مدت 15 روز
  • روزی یک لیوان شیر به همراه یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق پودر نارگیل در کنار یک عدد گردو باعث افزایش اشتها و چاقی شما می‌شود.
  • نیم کیلو عسل را با 200 گرم گردو یا بادام مخلوط کرده و روزی سه قاشق مرباخوری از آن را مصرف کنید.
  • هر وعده غذا یک لیوان شیر به همراه عسل طبیعی میل کنید.

همچنین شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرز تهیه شربت خانگی برای سرفه بر روی لینک کلیک کنید.

آیا عسل چاق‌کننده است یا خیر؟

در منابع مختلف نظرات متفاوتی نسبت به مصرف عسل و تأثیر آن بر روی چاقی و لاغری بیان شده است. عده‌ای می‌گویند افزایش اشتها با عسل ممکن بوده و عده‌ای دیگر لاغری با آن را امکان‌پذیر می‌دانند. پس باید باور کنید چنین چیزی شدنی است. یعنی افرادی هستند که با عسل لاغر شده‌اند و برخی دیگر با مصرف آن خود را لاغر کرده‌اند.

میزان و طریقه مصرف عسل طبیعی باعث چنین حالتی خواهد شد. اگر به‌صورت مرتب و روزانه عسل بخورید وزنتان افزایش پیدا می‌کند.

هر قاشق غذاخوری عسل 64 کالری دارد وقتی شما روزانه کالری بیشتری مصرف کنید باگذشت زمان چاق خواهید شد. افرادی که از لاغری رنج می‌برند کافی است صبحانه عسل میل کنند بعد از مدتی شاهد تغییر وزن خود خواهند بود.

همچنین شما عزیزان می توانید برای مطالعه بیشتر در مورد آیا عسل چاق کننده است؟ بر روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *