گرده گل

آیا گرده گل برای پسرزایی مفید است؟

گرده گل برای پسرزایی

گرده گل برای پسرزایی مفید است یا خیر ؟! در طب سنتی آماده است که قبل از باردار شدن برای این که فرزند شما پسر شودروزانه یک قاشق چایخوری گرده گل خرما را با عسل مخلوط کرده و میل کنید.

خواص گرده گل برای بارداری

گرده گل یک ماده عالی برای بارداری می باشد، زیرا گرده گل دارای انواع مواد مغذی و معدنی می باشد. امروزه یکی دلایل ناباروری در جهان مشکلات تغذیه ای می باشد، گرده گل با داشتن مواد معدنی مفید مانند کلسیم، آهن، مس، روی، منیزیم، پتاسیم، مس و منگنز است که به سلامتی بدن و تقویت باروری شما کمک می‌کند.

گرده گل می تواند برای مشکلات ناباروری عالی باشد.

خواص گرده گل برای تخمک گذاری

استروژن به تحریک عملکرد تخمدان و کمک به آزاد شدن  تخمک سالم در طی تخمک‌گذاری کمک می‌کند. تخمک‌ها هرچه سالم‌تر باشند، احتمال باردار شدن شما بیشتر است.

اگر با مشکلاتی مثل تنظیم نبودن هورمون ها درگیر هستید، می توانید گرده گل را مصرف کنیدگرده گل می‌تواند به شما کمک کند تا سطح استروژن را به طور مناسب افزایش دهید و هورمون‌های لازم برای بارداری را متعادل کنید.

آیا گرده گل عوارضی برای باوری دارد؟

گرده گل هیچ عوارض جانبی قابل توجهی ندارد اما ممکن است در مواردی نادر باعث مشکلات جزئی شود. اگر به زنبور عسل حساسیت دارید، گرده زنبور عسل می‌تواند شما را در برابر آلرژی آسیب‌پذیر کند. همچنین گرده مناطق صنعتی شامل مواد شیمیایی، سموم و فلزات سنگین است که می‌تواند برای سلامتی شما مضر باشد.

طریقه مصرف گرده گل برای بارداری

  • بهتر است گرده گل را صبح ها به صورت ناشتا مصرف کنید.
  • می توانید همراه با ماست میل کنید
  • در دسر هاو سالاد های خود استفاده کنید
  • گرده گل را درون یک اسموتی مخلوط کنید.
  • نان سبوس دار را با فندق شکلاتی آغشته کرده و با دانه های گرده گل تزیین کنید.
  • درون سس سالاد مانند سس خردل عسلی ترکیب کنید.

برای خرید عسل و انواع محصولات به فروشگاه عسلو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *