موم

نحوه مصرف بره موم چگونه است؟

نحوه مصرف بره موم

نحوه مصرف بره موم را در این مقاله کاملا بررسی کرده ایم، بره موم یکی از مواد پرخاصیت و درمانی از زمان های بسیار دور بوده است که رومیان، یونانیان و مصریان از آن برای درمان بسیاری از بیماری های خود استفاده می کردند.بره موم یکی از محصولاتی است که توسط زنبور عسل تولید می شود، این ماده به رنگ زرد یا قهوه ای بوده و دارای بوو طعم شیرین و ملایم می باشد.

طریقه مصرف بره موم چگونه است؟

بره موم را می توانید به سه شکل پودر، قطره و قرص مصرف کنید. که هر خواص خاص خود را دارد که در ادامه باهم بررسی می کنیم:

نحوه ی مصرف عصاره بره موم (قطره بره موم)

قطره این ماده برای درمان آکنه،سلامت دهان و دندان و همچنین برای بهبود سرفه بسیار عالی می باشد. برای استفاده، می‌توانید چند قطره از عصاره را در یک لیوان آب گرم یا چای حل کرده و قبل از وعده‌های غذایی بنوشید. یا در محل مستعد به آکنه استفاده کنید. دوز معمول مصرف بره موم حدود ۱۰ تا ۱۵ قطره در روز است، اما بهتر است بر اساس توصیه پزشک یا دستورالعمل‌های موجود روی بسته‌بندی عمل کنید. همچنین، مصرف آن به صورت مستقیم زیر زبان نیز رایج است که باعث جذب سریع‌تر مواد مفید می‌شود.

نحوه مصرف بره موم

طریقه مصرف پودر بره موم

اگر پودر بره موم را تهیه کرده اید، می توانید همراه با عسل و آب ترکیب کنید، این ترکیب برای بیماران دیابتی معجزه می کند مخصوصا اگر هنگام خرید عسل و بره موم با کیفیت ترین و اصل آن را تهیه کنید. معمولاً حدود یک قاشق چای‌خوری، را با عسل یا آب گرم مخلوط کرده و قبل از وعده‌های غذایی مصرف کنید. همچنین می‌توانید پودر بره موم را به نوشیدنی‌های مختلف مانند چای یا شیر اضافه کنید. برخی افراد ترجیح می‌دهند پودر را به صورت مستقیم روی زبان خود بریزند و با یک لیوان آب بخورند. برای دوز دقیق و مناسب بهتر است دستورالعمل‌های روی بسته‌بندی را مطالعه کرده و یا با یک متخصص مشورت کنید.

طریقه مصرف قرص بره موم

برای عفونت اداری، مشکلات گوارشی بهتر از قرص بره موم استفاده کنید، می توانید به مدت 5 الی 10 روز به میزان دو الی سه گرم قبل از وعده های غذایی مصرف کنید.

مطالعه بیشتر: خواص بره موم برای مردان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *